شهردار اردبیل همکاری مدیریت شهری و دانشگاه را از جمله عوامل مهم در توسعه پایدار شهری عنوان کرد .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ضمن تبریک انتصاب وی به این سمت گفت: امیدواریم این دیدار نقطه عطفی در افزایش تعامل دانشگاه و مدیریت شهری باشد .

وی با اشاره به ظرفیت های بالای علمی دانشگاه ها عنوان کرد: اساتید جزء نخبگان جامعه به شمار می آیند و دانشجوها به عنوان ظرفیت های خلاق می تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه محور شهرداری اردبیل داشته باشد .

لطف اللهیان افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد فرهنگی و اجتماعی برای دستیابی به یک جامعه توسعه یافته نیاز به یک رویکرد انسان محور دارد که جامعه دانشگاهی در نیل به این مهم نقش سازنده ای ایفا می کند .

در ادامه این دیدار رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز با بیان اینکه آموزش در دانشگاه ها باید به سمت پژوهش، کارآفرینی و فناوری سوق داده شود گفت: این امر نیاز به تعامل جدی با دیگر نهادها و سازمان ها به ویژه مدیریت شهری دارد .

وی در پایان هدف از این دیدار را پیشنهاد ایجاد تفاهم نامه بین شهرداری اردبیل و دانشگاه عنوان کرد و افزود: استفاده از ظرفیت های موجود در دانشگاه ها اولویت این تفاهم نامه است .

 

48

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =