اکران فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» برخلاف سایر فیلم‌های روی پرده، به صورت ویژه تا نیمه شب جمعه (چهارم تیرماه) در دو پردیس کورش و شکوفه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ اگرچه اکران همه فیلم‌های سینمایی از ساعت ۱۹ امروز جمعه ۴ تیر ماه متوقف می‌شود اما فیلم «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان به صورت ویژه تا نیمه شب در پردیس‌های سینمایی کورش و شکوفه (میدان شهدا) ادامه پیدا می‌کند.

«ایستاده در غبار» پس از دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و چهارمین جشنواره فجر، با ستایش جمعی از اهالی سینما، منتقدان و سیاستمداران روبه‌رو شده است.

سازندگان «ایستاده در غبار» از تماشاگران فیلم درخواست کردند که حس خود را در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام با هشتگ «#ایستاده_در_غبار» به اشتراک بگذارند که تاکنون علاوه بر بسیاری از سینماگران، تعدادی قابل توجهی از علاقه‌مندان سینما و مخاطبان نیز به این هشتگ پیوسته‌اند و نظرات خود را درباره فیلم با دوستان‌شان به اشتراک گذاشته‌اند.

این فیلم روایتی از زندگی حاج احمد متوسلیان است که سال‌ها قبل در لبنان ربوده شد اما در هفته‌های اخیر، خبرهای مختلفی از سلامت ایشان به گوش رسید.

۵۷۵۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =