مردم با حضور پرشور در انتخابات پاسداری خود از انقلاب را نشان دادند

ایرنا نوشت : فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: مردم ایران در یک نمایش قدرت به جهانیان نشان دادند که فارغ از دیدگاه های سیاسی، حزبی، قومی و قبیله ای همچنان پشت سر انقلاب هستند.

سردار سید یوسف مولایی با تبریک فرارسیدن سوم خرداد ماه و روز آزادی خرمشهر و همچنین حلول ماه مبارک رمضان، افزود: برای انتخابات هم یک تبریک بسیار بزرگ به مردم ایران و به ویژه رهبر معظم انقلاب باید گفت که با هدایت خودشان توانستند مردم انتخابات را با شور و عظمت برگزار کنند.
وی اظهار داشت: ملت ایران کار بسیار بزرگی کردند و در این انتخابات مشارکت بسیار وسیع مردم نمادی از مشروعیت و مقبولیت نظام بود.
مولایی ادامه داد: مردم دوباره نشان دادند که همچنان پشت سر انقلاب بوده و برای توسعه و گسترش ارزش های انقلاب اسلامی به ویژه فرمایشات امام (ره)و رهبر معظم انقلاب آماده هستند.
وی گفت: باید به مردم احسنت گفت زیرا پیروز اول و آخر این میدان مردم هستند که توانستند با عظمت پای صندوق های رای بیایند علیرغم اینکه دشمن بسیار تلاش می کرد بتواند این درصد را به دلایل خاصی پایین بیاورد.
فرمانده سپاه البرز افزود: مردم موفق شدند در یک رزمایش و عملیات بزرگ فرهنگی و اجتماعی توان خودشان را به منصه ظهور برسانند.
وی همچنین در خصوص بازخورد خارجی حضور دهها میلیونی مردم در انتخابات بیان داشت: این انتخابات با انتخابات دیگر فرق می کرد که این تفاوت در نوع مشارکت مردم است و دشمنان بعد از این حضور گسترده حرف خود را پس گرفتند و به حضور میلیونی، صف های گسترده و طولانی و حضور با شور و حرارت مردم اعتراف می کنند که طبق معمول که اول حضور را رد می کنند بعد به آن اعتراف می کنند.
مولایی همچنین ضمن تبریک انتخاب آقای روحانی به عنوان رئیس جمهوری منتخب مردم، گفت: آقای روحانی در اولین پیام خودشان به هدایت ها و منویات رهبر عزیزمان توجه داشتند که به طور قطع غربی ها از این پیام تحلیل هایی خواهند داشت و اتفاقی که آنها فکر می کنند به وقوع نمی پیوندد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =