جلب رضایت شهروندان ، بهترین خروجی عملکرد شهرداری است

سرپرست شهرداری پلدختر گفت: خدمات و فعالیت‌های خوبی در شهر انجام شده که مرهون نظارت اعضای شورا بر عملکرد شهرداری است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمد شرفی نصیری اظهار داشت: جلب رضایت شهروندان ، بهترین خروجی عمل‌کرد شهرداری است و وحدت ، همدلی ، وفاق و صمیمیت ایجاد شده در بین مسئولان شهرستان موجب شده تا شاهد عمل‌کرد ، خدمات و اقدام‌های مهم و تاثیرگذاری در جهت عمران و آبادانی شهر و رفاه حال شهروندان باشیم.


وی افزود: نظرات و پیشنهادات شهروندان به طور مستقیم و یا از روش‌های مختلف دریافت شدکه رضایت‌مندی خود را از عمل‌کرد شورای اسلامی شهر و شهرداری پلدختر اعلام کردند که این امر موجب افتخار و خرسندی است.


سرپرست شهرداری پلدختر گفت: شهرداری مطالبات به حق مردم را در این مدت کمتر از دو ماه شناسایی و در راستای رفع این مطالبات تمام سعی ، کوشش و توان خود را به کارگرفته است.


وی افزود: توجه به عمران و زیباسازی و مبلمان شهری یکی از نیازهای اساسی شهر پلدختر است که سرپرست شهرداری به جد پیگیری این موضوع و به عنوان یک اولویت در دستور کار قرارگرفته است و در این راستا از هیچ کوششی فرو گذار
نمی کند.


شرفی نصیری با بیان این که شورای شهر در حمایت از آبادانی و عمران شهری تمام قد ایستاده است ،خاطر نشان کرد: تعامل اعضای شورای اسلامی شهر ، مسئولان شهرستان و همت و پشتکار شهرداری مهم‌ترین امر در تحقق این حرکت جهادگونه در سال اقتصاد مقاومتی است.


وی تعامل تنگاتنگ اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری را یکی از مهم ترین موفقیت ها در پیشبرد عمران و آبادانی شهر پلدختر دانست و افزود: عمران و آبادانی شهر پلدختر با شتاب در حال انجام است.


سرپرست شهرداری پلدختر در ادامه شمه ای از عمل‌کرد 50 روزه شورای اسلامی شهرو شهرداری را تشریح کرد .
وی نصب تمثال شهدای گرانقدر در خیابان امام خمینی (ره) با هم‌کاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ، آسفالت و لکه‌گیری کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر، رنگ آمیزی پل شهدای دولت و موزائیک فرش جلوی دانشکده پرستاری را از فعالیت‌های شهرداری پلدختر در این مدت اعلام کرد.


شرفی نصیری افزود: گل‌کاری خیابان مطهری جنوبی ، نصب چراغ ال ای دی محدوده میدان شهید بهشتی ، پرداخت حقوق پرسنل و نیروهای شرکتی ، شروع اجرای طرح مبلمان شهری در مثلث مسیر میدان بسیج روبه جاده واشیان و شروع
اجرای طرح مبلمان شهری در پارک آزادگان (جاده سلامت) از دیگر فعالیت‌های شهرداری پلدختر است.


وی ، خرید تعداد20عدد سطل زباله چرخ دار، خرید نیمکت و سطل زباله و پایه‌های بتونی جهت نصب چراغ‌های پارکی ، لایروبی کانال قسمت غربی بیمارستان امام خمینی (ره) تا روبه روی پمپ بنزین چاغروند و لایروبیکانال کوی شهرداری از اول منطقه دردیا تا پارک رضوان را از فعالیت های شهرداری برشمرد.


سرپرست شهرداری پلدختر گفت: شستشوی خیابان‌ها و جداول سطح شهر به وطور مستمر، رنگ آمیزی بلوار خیابان امام خمینی (ره)، رنگ آمیزی سرعتکاه‌ها و خطوط عبور و مرور آبرین پیاده ، جلسه با مالکین اراضی واقع در رسالت های جنوبی و مسیر میدان امید ، دیدار مسمتر با شهروندان و توافق با اداره برق جهت هرس نمودن درختان آکالیبتوس سطح شهراز دیگر عمل‌کرد شهرداری است.


شرفی نصیری افزود: تخفیف30درصد ی عوارض های شهرداری با مجوز شورای اسلامی شهر برای شهروندان ، ایجاد پل ارتباطی بین سرپرست شهرداری و شهروندان برای بیان مشکلات، انتقادات و پیشنهادات و خرید 2 هزار گل فصلی برای میادین و بلوارهای سطح شهراز جمله فعالیت‌های سرپرست شهرداری پلدختر درمدت 50 روز کاری است .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =