محمود افشاردوست می‌گوید بازی ایران و بلژیک با همکاری خوب مردم و تلاش نیروهای امنیتی در اوج آرامش برگزار شده‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعه شب تیم ملی والیبال کشورمان در اولین مسابقه از سه گانه مسابقاتش در لیگ جهانی، در حضور هزاران نفری والیبال دوستان در ورزشگاه 12 هزار نفری توانست در دیداری نفس گیر با نتیجه 3 بر 2 از سد بلژیک بگذرد و شانسش را برای موفقیت در لیگ جهانی امسال و احتمال صعود به مرحله دوم افزایش دهد. اگرچه برای صعود تیم ملی باید حتما از دو بازی آینده اش در تهران تمام امتیازات را بگیرد و برای هفته سوم هم حتما امتیازاتی کسب کند.

بعد از اولین میزبانی ایران در لیگ جهانی امسال، محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال، سطح میزبانی و مسابقات برگزار شده را ایده آل می داند و رضایت دارد. او در این باره به خبرآنلاین می گوید: «خب بازی به دلیل شرایط خاص این روزهای تهران با حاشیه هایی روبرو بود اما جا دارد در ابتدا از همکاری خوب مردم و سپس از تلاش های بی وقفه یگان امنیت مسابقات تشکر کنم. به نظرم بازی ایران و بلژیک یکی از کم حاشیه ترین مسابقات والیبال لیگ جهانی بود که در آرامش کامل و بدون کوچکترین حساسیتی در تهران برگزار شد.»

او درباره تهدیدهای امنیتی بازی گفت: «بلافاصله بعد از حادثه تلخ چهارشنبه، در چند مرحله از فدراسیون جهانی و برگزارکنندگان لیگ جهانی تماس هایی با تهران گرفته شد اما ما اطمینان خاطر دادیم که مسابقات را با آرامش کامل برگزار می کنیم. شکر خدا تا به حال هیچ مشکلی ایجاد نشده و حتی تیم ها هم که خودشان از همان روز در تهران بودند، به خوبی دیدند تهران در امن و امان است و تهدیدی متوجه شان نبوده و همه از میزبانی رضایت داشتند. حتی در پایان روز اول مسابقات هم ناظر برگزاری مسابقات یک گزارش مثبت نوشته و از همه شرایط رضایت داشته. این را در دیداری که پس از شب نخست بازی ها در همراهی با جناب آقای دکتر داورزنی در دیداری که با سرناظر بازی ها داشتیم ، به ما گفته شد.»

او درباره ورود بانوان به ورزشگاه هم گفت: «خوشبختانه این موضوع هم در آرامش و با نظم خاصی انجام گرفت. فدراسیون در این زمینه مطیع دستورالعمل های صادر شده و مجوزهایی است که به فدراسیون و نیروهای امنیتی مسئول داده شده است. ما برای تعداد مشخصی فضا در نظر گرفته بودیم که بر اساس همان ظرفیت هم خانم ها وارد ورزشگاه شدند و بدون مشکل بازی را تماشا کردند. این روند در بازی های آتی هم ادامه خواهد داشت.»

دبیرکل فدراسیون درباره ویدئوی منتشر شده درباره اشتباه مسئولان سالن در زمان پخش اذان مغرب هم گفت: «راستش من خیلی درگیر مراسم برگزاری بازی بودم و متوجه این مورد نشدم اما حتما اگر اشتباهی سهوی هم بوده باشد، در بازی های بعدی چنین اتفاقاتی رخ نخواهد داد.»

او درباره بازی و رفتارهای مربی بلژیک هم گفت: «بازی سختی بود که بچه ها خوشبختانه با کمک جو ورزشگاه و البته راهنمایی درست کادرفنی خیلی خوب توانستند موفق از پسش بر بیایند. به هر حال تیم بلژیک یک سرمربی سرشناس مثل آقای هینن دارد که استاد جنگ های روانی است. ایشان وقتی قبل از بازی به توپ جمع کن ما داشت تکنیک های والیبال یاد می داد، می خواست جو ورزشگاه را بشکند و هواداران ما را تحت تاثیر قرار دهد. یا در حین بازی وقتی سراغ سعید معروف رفت، می خواست سعید را تخلیه کند و آرامشش را به هم بزند که هم سعید باهوش بود و هم کادرفنی ما توانستند خیلی خوب صحنه را کنترل کنند و این پیروزی شیرین برای‌مان بدست بیاید.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =