دومین نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران با حضور وزیر اقتصاد روسیه، سفیر صربستان در ایران و جمعی از مسئولان استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی شامگاه روز دوشنبه افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین، این نمایشگاه با حضور ۶۰ شرکت مرتبط صنعت آلومینیوم، پروفیل و مواد اولیه این صنعت در فضایی به وسعت ۳ هزار متر مربع با هدف ایجاد بستر مناسب جهت انعقاد تفاهم‌نامه‌های تجاری میان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و متخصصین این حوزه برگزار شد .

همچنین همزمان با این نمایشگاه ، شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تاسیسات، ماشین‌آلات و صنایع وابسته نیز با حضور شرکت‌کنندگانی شامل شرکت‌های مرتبط با حوزه ساختمان، انبوه‌سازی، آسانسور و پله برقی، سرمایش و گرمایش، شیرآلات، لوله و ... با حضور نمایندگی‌های داخلی و خارجی مرتبط، با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت نمایش آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین این عرصه‌ها و خدمات مربوطه و فراهم کردن زمینه لازم جهت مبادلات علمی، تخصصی و اقتصادی افتتاح و اولین نمایشگاه HSE و چهارمین نمایشگاه صنعت برق، آب و فاضلاب نیز با رویکرد بهینه‌سازی مصرف انرژی و حضور واحدهای مرتبط با سلامت و ایمنی، سازمان محیط زیست و پتروشیمی اراک و شرکت‌های مرتبط گشایش یافتند.

شایان ذکر است این نمایشگاه تا ۳۱ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی ادامه خواهد داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =