مهر نوشت: مدیرعامل سازمان آتش نشانی اسلامشهر از انفجار گاز در اثر اصابت ماشین حفاری سازمان آب و فاضلاب در شهرک امام حسین (ع) این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه ۵۰ خانه آسیب دیدند.

یوسف منطقی درباره جزئیات این حادثه، اظهار داشت: دقایقی قبل حادثه انفجار واقع در شهرک امام حسین (ع) اسلامشهر به سامانه ۱۲۵ اعلام و نیروهای امدادی به همراه تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

منطقی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد آتش سوزی و انفجار در اثر اصابت ماشین حفاری سازمان آب و فاضلاب شهرستان به لوله اصلی گاز رخ داده است.

وی بیان کرد: به دلیل انفجار لوله گاز ماشین حفاری به طور کامل سوخته است و راننده نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به بیمارستان منتقل شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اسلامشهر با اشاره به اینکه این حادثه هیچ تلفاتی نداشت، افزود: طی این حادثه ۵۰ خانه و مغازه های اطراف محل حادثه آسیب دیده اند و یک نفر نیز مصدوم شد.

منطقی در پایان گفت: نیروهای آتش نشانی پس از اطفا حریق و ایمنی سازی های لازم محل حادثه را ترک کردند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    3 0
    این قصه هر روزمونه... نود درصد مواقع شانس میاریم بقیه اش هم که ایته.انقدر که کار توسط بیسواد ها انجام میشه. این اتفاقها توی یک کشور متمدن بیفته تمام اون مسئولینش را به سیخ میکشند.