۲ شهید مدافع حرم گیلان فردا تشییع می‌شوند

مراسم تشییع پیکر مطهر و پاک دو شهید مدافع حرم استان گیلان شهیدان « علیرضا نظری» و «بابک نوری هریس» فردا در رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان؛ زمان برگزاری مراسم وداع و تشییع و خاکسپاری دو شهید مدافع حرم استان گیلان شهیدان «علیرضا نظری» و «بابک نوری هریس» اعلام شد.

پیکر مطهر و پاک شهدای مدافع حرم شهیدان «علیرضا نظری» و «بابک نوری هریس» فردا (چهارشنبه) در گیلان تشییع و به خاک سپرده می شود.

مراسم وداع با این دو شهید والا مقام امشب(سه شنبه) در گلزار شهدای رشت برگزار شود.

مراسم تشییع پیکر این شهیدان از ساعت ۹ صبح فردا(چهارشنبه) یکم آذر ماه از مقر سپاه رشت تا گلزار شهدای این شهر برگزار می شود.

پیکر مطهر شهید «بابک نوری هریس» در گلزار شهدای رشت به خاک سپرده شده و پیکر پاک شهید «علیرضا نظری» روز پنج شنبه دوم آذر ماه در رودسر تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می شود.

شهید «علیرضا نظری» سرهنگ پاسدار بازنشسته سپاه و شهید «بابک نوری هریس» جوان بسیجی گیلانی در منطقه البوکمال سوریه به جمع شهدای مدافع حرم پیوستند.

گفتنی است شهید «علیرضا نظری» متولد سال ۱۳۳۹ اهل و ساکن شهرستان رودسر و شهید «بابک نوری هریس» متولد سال ۱۳۷۱ اهل و ساکن رشت بودند.

استان گیلان دارای ۲۲ شهید مدافع حرم آل الله است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =