درفستیوال ماشین و طلای چاکلز ۵ خانواده خوش شانس برنده خودرو ۲۰۶ شدند.

همین چند ماه پیش بود که خانواده ای که ماشین نداشتند با خرید اتفاقی یک بسته چاکلز برنده خودرو ۲۰۶ شدند و بسیاری از مردم ، از خوش شانسی این خانواده شگفت زده شدند .

اما این بار نه یکی بلکه ۵ خانواده بطور هیجان انگیزی برنده خودرو های فستیوال چاکلز شدند تا بار دیگر شاهده تبدیل شدن محصولات خوشمزه چاکلز به خودرو باشیم .


یکی از برندگان پس از دریافت سوئیچ خودرو از شرکت به آرا (چاکلز) ، نکته جالب توجه در این اتفاق را خرید اتفاقی دو بسته با هم میداند و دیدن کوپن برنده در بسته دوم را هیجان انگیز ترین بخش داستان خود میداند .

chakelz

به گزارش ویرلن ، وی در حالی که میخندید و خوشحال بود گفت خرید عید میکردیم و دخترم خسته شده بود، ماهم دوبسته چاکلز خریدیم ، درحالی که اصلا اطلاعی از جوایز چاکلز نداشتیم و زمانی که کوپن جایزه رو دیدیم اصلا باورم نمیشد که برنده خودرو شده باشیم و گفتم این چیزها رو باور نکنین ، فقط تو فیلمهاست .

برنده دیگر نیز بطور کلی از شدت هیجان نمی‌توانست احساسات خود را بیان کند و این اتفاق را باور نکردنی میدانست . برندگان خودرو های چاکلز که برای دریافت خودرو های خود به محل شرکت به آرا در مشهد رفته بودند همچنین از این سفر بسیار خوشحال بودند . یکی از برندگان گفت چاکلز سبب خیر شد ، اول امام رضا طلبید و بعد هم آمدیم خودرو را تحویل گرفتیم .

شرکت به آرا ( چاکلز ) با حضور ناظران و تماشگران مراسم اهداء جوایز به برندگان را برگزار کرد تا بار دیگر ۵ خانواده با شادی و هیجان ، برنده شدن خودرو ۲۰۶ را جشن بگیرند و با سفر به مشهد الرضا شادکام تر شوند .
برای مشاهده فیلم مراسم اهداء خودرو های فستیوال چاکلز به برندگان کلیک کنید تا ویدئو را بروی آپارات مشاهده کنید .

 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679883