کمال کامیابی نیا: امروز 200 هزار نفر در آزادی کنار پرسپولیس هستند!

هافبک دفاعی پرسپولیس می گوید شاید حتی بیشتر از 200 هزار نفر امروز به آزادی بیایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس بازیکن سابق نفت تهران است، به همین دلیل شاید به نظر برسد بازی با این تیم برای او حساس باشد. کمال اما در آستانه این مسابقه  می گوید: «والا از بین نفتی ها برای علیرضا بیرانوند کری خوانده ام.» او در پاسخ به این سوال که ظاهرا بیرانوند قرار است فصل بعد به پرسپولیس بیاید، می گوید: «ببینیم در آینده چه پیش می آید.» کمال همچنین درباره احتمال گلزنی و شادی گلش می گوید: «اگر گل بزنم خیلی عادی رفتار می کنم و قرار نیست کار خاصی انجام بدهم.»
کمال درباره استقبال تماشاگران از بازی پرسپولیس و نفت، حرف جالبی می زند: «من که می گویم 200 هزار نفر به ورزشگاه آزادی می آیند، شاید هم بیشتر. شک نکنید یک جای خالی در ورزشگاه نخواهد بود.»
کمال درباره افت نسبی پرسپولیس در چند بازی که البته دوره اش تمام شد، می گوید: «خب آن موقع بازیکنان ملی پوش خسته بودند و به همین خاطر کمی روی شرایط تیم تاثیر داشت. ولی در همان بازی استقلال اهواز ما به خاطر این در نیمه اول خوب نبودیم که بازی با تاخیر برگزار شد. کلی گرم کردیم و بعد به خاطر سنگ پرانی ها کلی معطل شدیم و بدن مان سرد شد.»
هافبک دفاعی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کارلوس کروش روی تو بیشتر تاثیرگذاشته یا برانکو، می گوید: «برانکو تاثیر زیادی روی من گذاشت. او نکاتی به من گفت که خیلی کمک کرد. راهنمایی هایی کرد به دردم می خورد. نفت هم که مثل تیم ملی بازی می کرد و از آقای منصوریان هم تاثیر زیادی گرفتم. از کروش هم همینطور. او از مربیان بزرگ فوتبال دنیاست و خیلی به من کمک کرده. خوشحالم در حال حاضر با دو مربی بزرگ کار می کنم.»


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =