در ۹ آبان، پربازدیدترین مطلب و اخبار درباره وضعیت متزلزل احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت بود.

در پربازدیدترین مطلب سرویس سیاسی این سوال طرح شد که احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص اخراج می‌شود؟ در این سرویس پاسخ عجیب بقایی به قاضی‌پور هم بازدید زیادی داشت. او گفت: فرزندخلف پدرت نیستی اگر مستنداتت را منتشر نکنی. در این سرویس نقل قول حجتی‌کرمانی که گفت: شورای نگهبان به حسن نصرالله شیعه که از ریاست‌جمهوری یک مسیحی حمایت می‌کند چه می‌گوید؟! هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی خبر فروش قهوه ۳۵ هزار تومانی به قیمت ۱۵۰ هزار تومان بازدید زیادی داشت. پس از آن، برای مخاطبان مهم بود بدانند در کدام مناطق تهران می‌توان آپارتمان‌های ۱۵۰تا ۲۰۰ میلیون تومانی خرید؟ همچنین نقل قولی از عسگراولادی هم پربازدید بود که گفت: قرار نبود دلار بالای ۴ هزار تومان شود.

در سرویس فرهنگی توضیح مداح سرشناس درباره حضور بازیگران در هیئت‌اش بازدید زیادی داشت. پس از آن، مخاطبان خواستند بدانند چرا حمید معصومی‌نژاد در رم بازداشت شد؟ همچنین خبر مهم دیگری گفت رومن پولانسکی زنان پاریسی را خشمگین کرد.

در سرویس جامعه انتشار خبر عادت‌هایی که به‌ اندازه سیگار کشنده‌ هستند بازدید زیادی داشت. پس از آن، نقل قول پربازدیدی از محسن هاشمی قرار گرفت که گفت: شورای شهر سوپرمن نیست. خبر شکایت مردم از دریافت آبونمان در قبوض گاز و اینکه حکم دیوان عدالت اداری قطعی است هم بازدید زیادی در پی داشت.

در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل، ساسانیان اعلام کرد: لجاجت‌ بارزانی به منافع کردها آسیب زد. در این سرویس نیویورک‌ تایمز هم فاش کرد: حقایق کارزار انتخاباتی ترامپ فاش شد. همچنین خبر واکنش آمریکا به استعفای بارزانی هم بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس طنز، واکنش روحانی به درخواست ملاقات ترامپ بازدید زیادی در پی داشت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 722918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =