در ۱۰ آبان‌ اعلام شد رئیس قوه قضاییه با مسئله تعلیق عضو زرتشتی شورای شهر یزد مخالف است.

برای بسیاری از مخاطبان اخبار سیاسی مهم بود بدانند چرا حسین فدایی مسئول دفتر بازرسی رهبری شد؟ همچنین بمباران شبانه توسط جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش هم خبر پربازدید امروز بود. در این سرویس نقل قولی از عضو حزب ‌اعتماد ملی هم پربازدید بود که گفت: باز هم به خانه ‌کروبی رفتم؛ او به ‌راحتی با بستگان دیدار دارد.

در پربازدیدترین خبر سرویس اقتصادی اعلام شد تولید پژو ۲۰۰۸ سرعت می‌گیرد. همچنین جدیدترین قیمت خودروهای داخلی هم بازدید زیادی داشت. مخاطبان این سرویس به بهانه خواندن یک مطلب پربازدید به خود پاسخ دادند آیا تب سفر به کره شما را هم گرفته؟

پاسخ رضا رشیدپور به تمسخرکنندگان هانیه توسلی پربازدیدترین مطلب سرویس فرهنگی بود. پس از آن در خبر پربازدیدی اعلام شد مهناز افشار به «گلشیفته» پیوست. گزارشی درباره روز حضور محمدجواد ظریف و پرسپولیسی‌ها هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه ماجرای نامه قالیباف به ناجا و اقرار به بدهی ۲هزار میلیاردی بازدید زیادی داشت. پس از آن، در پربازدیدترین خبر بعدی معاون قوه قضائیه اعلام کرد: آیت‌الله آملی‌لاریجانی در محتوا با نظر شورای نگهبان دربارهٔ سپنتا مخالف است. همچنین فراخوان «کاسپین» هم پربازدید بود که اعلام کرد: مسئول پرداخت بدهی موسسه فرشتگان شدیم؛ طلبکاران مراجعه کنند!

در سرویس بین‌الملل واکنش آمریکا به اظهارات سرلشکر جعفری بازدید زیادی داشت. پس از آن، در خبر پربازدیدی اعلام شد وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعلام کرد. سوال پرمخاطب دیگر این بود که چرا مسکو به تهران نزدیک شد؟

در پربازدیدترین مطلب سرویس طنز هم قاضی‌پور برای بقایی سند رو کرد!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =