ایلنا نوشت:فرمانده سپاه تهران بزرگ تاکید کرد: همه هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه برای طرح گشت‌های محله محور بسیج صورت گرفته است و این طرح بزودی در تهران آغاز می‌شود.

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، به طرح گشت‌های محله محور بسیج اشاره کرد و گفت: هدف این طرح، تأمین امنیت شهر و شهروندان است البته نیروی انتظامی با قوت در تأمین امنیت کوشا است و کار خود را انجام می‌دهد اما برقراری امنیت کامل در تهران نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال این است که با راه اندازی این نوع گشت‌ها بتواند بخشی از امنیتی که در پایتخت لازم است را تأمین کند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به برخی ادعاهای کذب مبنی بر تلاش سپاه برای امنیتی کردن تهران، اظهار داشت: امنیتی کردن پایتخت مدنظر هیچ کس نیست و اصلا نیازی به امنیتی کردن تهران وجود ندارد.

یزدی با تأکید بر قانون مداری بسیجیان تصریح کرد: برخی تصور می‌‌کنند که کار بسیج از دستگاه قضایی و انتظامی جداست در حالیکه همه هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه صورت گرفته و بر همان اساس و در چارچوبی مشخص گشت‌‌های محله محور در محلات فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج در امر خدمت‌رسانی به مردم موفق بوده است، خاطرنشان کرد: کارهایی در راستای تأمین امنیت مردم، فقر زدایی، مبارزه با اعتیاد و مبارزه با معضلات اجتماعی نیازمند حرکتی جهادی است و بسیجیان نیز جهادگرانه در این راستا قدم بر می دارند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در پایان ابراز داشت: گشت‌‌‌های محله‌محور بسیج به زودی در تهران آغاز بکار می‌‌کنند و در حال حاضر ایست و بازرسی‌‌های بسیج هم تقریبا به صفر رسیده است و فقط در مواقع حساس برپا می‌شوند و ان‌شاالله مردم از این پس امنیت ایجاد شده از سوی بسیج را به شیوه دیگری احساس می‌کنند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    1 0
    تا الان که بسیج رو خیلی خوووب احساس کردیم. به امید خدا باز هم همین باشه
  • شهاب DE ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    1 0
    یادش بخیر. دهه شصت، کمیته، گشت ، پاترول. چه هیجانی داشت. اقایون مسئول دستتون درد نکنه که اینقدر به فکر زنده کردن خاطرات هیجانی ما هستید.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    0 0
    پس یعنی چی اگه امنیتی نمیشه؟.....
  • بی نام A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    1 0
    بعد به اون بسیجیی که تیر و تفنگ دستش می دید و می ذاریدش تو محلات مردمو چک کنه از نظر بلوغ عقلی و اجتماعی تا چه حد مطمئنید؟ تا چه حد آموزش دیده و با سوادند ؟
  • بی نام A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    5 0
    این کار اشتباست. دید مردم را نسبت به بسیج و سپاه بد نکنید
  • بی نام TR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    1 0
    دقیقا پس دنبال چی هستین