بسیاری از فسادهای سیستمی ناشی از بی ‌توجهی به اجرای نظام آراستگی است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان زنجان گفت: فساد سیستمی ناشی از بی ‌توجهی به اجرای نظام آراستگی است که این نظام در شهرستان‌ ها باید با نظارت فرمانداران اجرایی شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان ؛ شهرام طهماسبی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، به بحث اجرای نظام آراستگی در دستگاه ‌های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه های اجرایی استان که تصمیم به ورود به چرخه افزایش کیفیت خدمات و بهبود عملکرد خود دارند، باید نظام آراستگی را در دستگاه اجرایی خود به اجرا بگذارند.
وی با تاکید بر پیگیری طرح ‌های ملی در لایحه بودجه 97، اظهار کرد: اکنون آخرین فرصت‌ ها جهت جمع ‌بندی و پیگیری گنجاندن طرح های ملی استانی در لایحه بودجه سال آینده است که باید موارد مهم استان به وزارتخانه ‌های متبوع، ارسال شده تا این طرح ها توسط مدیران استانی پیگیری گردد.
طهماسبی با بیان اینکه در استفاده از ظرفیت ‌های بودجه سال 96، بازخورد کمی در استان صورت گرفت، گفت: از مدیران استانی انتظار می‌رود علاوه بر ارائه گزارش عملکرد در این خصوص، پیگیری ‌های لازم را جهت استفاده از ظرفیت ‌های قانونی انجام دهند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =