شهرداری تهران می‌گوید برای کاهش مشکلات ناشی از وجود حیوانات موذی مانند موش، اکیپ‌های تیراندازی با تفنگ بادی به این حیوانات را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بارها در سرویس مشکلات مردم درباره شکایت مردم از جولان موش ها در تهران گزارشهایی منتشر شد. حتی کار به جایی رسید که شهرداری تهران اطلاعیه داد موش دیدید به ۱۳۷ زنگ بزنید. ولی انگار عملا  اجرای طرح مبارزه با جانوران موذی خیابانی در تهران و روشهایی مانند طعمه‌گذاری برای معابر شمال پایتخت
به جایی نرسیده چون شهرداری اعلام کرده است به منظور کاهش جمعیت جانوران موذی و پاکسازی محیط شهری اکیپ تیرانداز برای مبارزه با موش در منطقه 3 تهران فعال شد.
در این راستا، عدالت امیرزاده معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 3 از شبانه روزی شدن طرح مبارزه با موش خبر داد و گفت: در این منطقه اکیپ تیرانداز در خیابان شریعتی حدفاصل سه راه ضرابخانه تا تقاطع میرداماد مستقر شده و به صورت شبانه موش های این منطقه را هدف می گیرند .
او با بیان اینکه پیش از این مبارزه با موش در سطح منطقه تنها به صورت شیمیایی انجام می شد گفت: با توجه به ویژگی های خاص این منطقه و پس از بررسی های متعدد و برنامه ریزی صورت گرفته این منطقه روش فیزیکی ، مکمل روش پیشین شده است .
امیرزاده در ادامه بیان کرد: بر این اساس مبارزه با موش در منطقه طی ساعات روز به صورت شیمیایی و در ساعات شب با کمک اکیپ تیراندازی با استفاده از تفنگ بادی انجام می شود و بدین ترتیب مبارزه با این جانوران موذی شبانه روزی شده است .
او با بیان اینکه هم اکنون این اکیپ هفته ای یک شب در سطح منطقه فعالیت دارند گفت: در نظر داریم محل تجمع موشها را به طور دقیق تر شناسایی کرده تا پایان سال تعداد این اکیپ ها را افزایش دهیم و امیدواریم با تداوم این روش بتوانیم گام موثری در کنترل جمعیت موشها در سطح منطقه برداریم .
با وجود این اخبار، اگر گروه های مسلح به تفنگ بادی دیدید که در برخی ساعات شبانه روز به سمت موشها، نشانه رفته اند، خیلی تعجب نکنید، آنها ماموران شهرداری هستند که شکارچی موشهای پایتخت شده اند.
46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =