۰ نفر
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

ایلنا نوشت: نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره ششم از حوزه انتخابیه درگز روز گذشته بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

رسول مهرپرور، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره ششم از حوزه انتخابیه درگز روز گذشته بر اثر عارضه قلبی درگذشت.
مهرپرور سابقه مسئولیت‌هایی چون شهردار درگز، مدیرعامل بنیاد مسکن و نماینده وزیر در زمین شهری شهرستان درگز، رئیس ستاد بازسازی مناطق جنگ‌زده دشت آزادگان، فرماندار شهرستان مهران در استان ایلام، فرماندار شهرستان دره شهر، مشاور سیاسی و اجتماعی استانداری ایلام، مدیر کل صنایع استان ایلام، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی کارکنان وزارت کشور را برعهده داشته است.
متن پیام روابط عمومی حزب اعتماد ملی به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
خبر ناگوار و تکان‌دهنده درگذشت دوست و هم‌حزبی عزیزمان مرحوم مهندس رسول مهرپرور عضو ارشد حزب اعتمادملی، خانواده بزرگ حزب در سراسر کشور را در بهت و ماتم فروبرد و مایه تاثر و تالم گردید. انسان شریفی که عمری با عزت را در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی سپری کرد و در کسوت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، همواره با اخلاقی نیکو و شجاعانه از حق مردم دفاع می‌کرد. مردی از دیار خراسان که در ایام شهادت علی ابن موسی الرضا علیه السلام به دیدار حق شتافت خداوند روح او را قرین رحمت و مغفرت واسعه خود قرار داده و با اولیا خوب خود محشور نماید و به بازماندگانش صبر و بردباری عنایت فرماید.
27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =