در ۲۳ آبان، اخبار پیگیری وضعیت زلزله‌زدگان از سوی دولت و رونمایی از تخلفات جدید احمدی‌نژاد و دوستانش، بازدیدهای زیادی را به خود اختصاص داده است.

در یکی از پربازدیدترین اخبار سیاسی مربوط به زلزله غرب، روحانی در متن خبر پربازدیدی گفت: کمک و وام بلاعوض به زلزله‌زدگان اختصاص می‌یابد.

در این سرویس افشاگری پربازدیدی درباره بقایی و احمدی‌نژاد هم مشخص کرد تخلفات‌شان فقط مالی نیست. در این سرویس اظهارات امام جمعه اصفهان هم پربازدید بود که گفت: من نگفتم بی‌حجابی سبب بیماری‌های معده و‌ روده می‌شود.

در پربازدیدترین مطلب اقتصادی هم مخاطبان نظر دادند  برای جلوگیری از تکرار حادثه تخریب در مسکن مهر چه باید کرد؟ واقعیت اینجاست که به گفته جهانگیری ساختمان‌های تخریب شده متعلق به مسکن مهر بود! در این سرویس، مطلب مربوط به ارزانترین قیمت آپارتمانهای تهران هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگی، گفتار پربازدید و طنزگونه‌ای از شهرام ناظری مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. او گفت: چشمم به جهنم، غرامت عینکم را می‌دادند! در این سرویس، واکنش بازیگر «بازی تاج و تخت» به زلزله در غرب ایران هم بازدید زیادی داشت. خبر درگذشت مترجم، ویراستار و روزنامه‌نگار جوان هم پربازدید شد.

در پربازدیدترین خبر اجتماعی، آخرین آمار تلفات زلزله کرمانشاه اعلام شد؛ ۴۰۷ کشته و ۶۷۰۰ زخمی. همچنین گزارشی که درباره زلزله‌های بزرگ در زاگرس هشدار می‌داد نشان داد هیچ جای ایران مصون از زلزله نیست. در این سرویس، گزارشی درباره خانه‌های 80 کیلویی ضدزلزله هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین‌الملل، افشای نامه محرمانه عادل الجبیر به بن سلمان بازدید زیادی داشت. در این سرویس خبر اخاذی جدید ترامپ از عربستان هم پربازدید شد. خبر درخواست برنی سندرز از ترامپ برای کمک به زلزله‌زدگان در غرب ایران هم مورد توجه مخاطبان بود.

در سرویس کارتون ما هم طرح زیبایی درباره زخم عمیق کرمانشاه هم بازدید زیادی داشت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =