در ۲۵ آبان ماه پربازدیدترین اخبار، ماجرای رویارویی احمدی‌نژاد با سران قوا، بازدید زیادی داشت.

در پربازدیدترین گزارش سیاسی امروز ماجرای خودزنی احمدی نژاد و یارانش منجر به رویارویی علنی با سران قوا شد. اینطور که پیداست هدف یاران احمدی‌نژاد از زنبیل به دست گرفتن و تحصن در حرم حضرت عبدالعظیم مشخص شده است. در پربازدیدترین مطلب درباره دختر آیت‌الله هاشمی هم او گفت: گزارش شورای امنیت ملی درباره فوت پدرم قابل قبول نبود.

در سرویس اقتصادی اظهارات تکان‌دهنده یک عضو سازمان نظام مهندسی بازدید زیادی داشت. پس از آن خبر علاقه‌مندی روس‌ها برای فروش هواپیما به ایران پربازدید شد و برای مردم هم مهم بود بدانند علت حفظ برخی سازه‌ها در زلزله کرمانشاه چه بود؟

در پربازدیدترین خبر فرهنگی عنوان شد بازیگر «مختارنامه» درگذشت. در این سرویس خبر بازگشت «تایتانیک» پس از ۲۰ سال در فرمتی جدید هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس، انتقاد از تعطیل نشدن اکران یک فیلم در روز عزای ملی برای زلزله زدگان هم پربازدید شد.

در سرویس جامعه، گفت و گو با زن بارداری که ۱۶ ساعت زیر آوار زلزله ۷.۳ ریشتری کرمانشاه بود بازدید بسیار زیادی داشت. پس از آن، همچنین گزارش میدانی نیویورک تایمز از زلزله کرمانشاه پربازدید شد. در این سرویس واکنش پلیس به فیلم کتک کاری مامور در پخش کمکهای مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاه هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین الملل چهار احتمال در پرونده حریری بازدید زیادی داشت. در این سرویس عنوان شد میشل عون، آتش بحران حریری را برافروخت. در پربازدیدترین خبر این سرویس هم عنوان شد ترامپ به اعدام محکوم شد.

در سرویس طنز هم احمدی‌نژاد و رفقا در شهر ری! بازدید زیادی داشتند.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =