مایکروسافت ساخت ششم نسخه موسوم به Fall Creators را برای ویندوز 10 به صورت پری‌وی‌یو عرضه کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، ویندوز 10 که در واقع یک سرویس است قابلیت آپدیت شدن، افزودن فیچر و قابلیت جدید را در کنار فیکس کردن باگ‌ها دارد و به همین دلیل تا به حال سه آپدیت عمده برای آن توسط مایکروسافت تعریف و عرضه شده است که شامل November Update، Anniversary Update و Creators Update است که نسخه نهایی این آخری، سپتامبر امسال راهی بازار می‌شود.

اما آنچه در ساخت ششم آپدیت کری‌ای‌تورز به روز رسانی شده، تغییرات در اپلیکیشن اج/Edge، نوتیفیکیشن، تسک منیجر و بحث گیمینگ و شِل مایکروسافت است که در کنار رفع باگ انجام شده است.

تغییرات در مرورگر اج جالب است: کاربر در آپدیت جدید می‌تواند هر نوع پیج و پی دی افی را با ورد خوانده و خطوط «های لایت »شده را داشته باشد. تحت share bottom می توان تم های خاص برای اج تعریف کرده تا با بقیه صفحات متفاوت نشان داده شود.

کاربران با دی پی آی بالا روی نمایشگر با شل ویندوز دچار مشکل بودند که در نسخه جدید رفع باگ شده و بلوره شدن دسکتاپ مرتفع شده و مخصوصا هنگام کار به صورت ریموت در ویندوز 10 مشکل تاری دیسپلی رفع شده است.

تغییر ساختار نمایش نوتیفیکیشن‌ها نیز در آپدیت جدید لحاظ شده و متن پیام نه در قسمت راست دسکتاپ، بلکه همراه با نوتیفیکیشن نمایش داده می‌شود.

توسعه اموجی‌ها در ساختار جدید ویندوز لحاظ شده و با کشیدن موس یا انگشت روی نمایشگر لمسی امکانات تایپ جدید قابل دریافت است.

تغییر ویندوز به مود گیمینگ آسان تر از قبل شده و در گیم بار قابل مشاهده است.

همچنین پرفورمنس گرافیک و جی پی یو در تسک منیجر اضافه شده است.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 684402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =