با پایان مهلت آندره آناستازی برای اعلام روز ورودش به تهران، رئیس فدراسیون والیبال در ریاض سرمربی تیم ‌ملی را معرفی می‌کند.

مهری رنجبر - خبرگزاری خبرآنلاین؛مرد ايتاليايي كه اين بار براي نشستن روي نيمكت تيم‌ ملي نسبت به دو سال پيش خيلي كوتاه آمده است تا برنده رقابت با رائول لوزانوي آرژانتيني باشد، همه شرايطش با رقيب برابر است و تنها زمان حضورش در تهران تعيين‌كننده مي‌شود. تا ديروز كه هيچ خبري از ايميل نبود. طبق قول و قرارها، مدير برنامه‌هاي آناستازي امروز به محمود افشاردوست با ايميل خبر مي‌دهد كه از چه زماني مي‌تواند كارش را شروع كند.

البته تا اينجاي كار رائول لوزانو جلوتر از اوست، چرا كه او همه برنامه‌هايش را در مذاكره رودررو به ايراني‌ها داده است. حتي زمان ورودش، يعني 12 فروردين ماه، اما ظاهراً قرار نيست حتي سفر رئيس و دبير فدراسيون به رياض هم معرفي سرمربي تيم‌ ملي واليبال را به تأخير بيندازد، چرا كه داورزني به محض جواب آناستازي، بعد از مشورت در رياض تصميمش را مي‌گيرد. محمود افشاردوست مي‌گويد: «قرار نيست حضور ما در اجلاس كنفدراسيون آسيا تصميم درباره سرمربي را به تعويق بيندازد. به محض اينكه جواب آناستازي بيايد، سرمربي را معرفي مي‌كنيم.» خوش‌خبر، سرپرست تيم‌ ملي واليبال، هم حرف‌هاي او را تأييد مي‌كند: «هنوز كه خبري نشده است. البته قرار است نتيجه را براي افشاردوست ايميل كنند.

رئيس و دبير فدراسيون هم در رياض با هم هستند، بنابراين تصميم نهايي را مي‌گيرند.» اما از نظر خيلي‌ها، شانس سرمربيگري لوزانو در تيم‌ ملي واليبال بيشتر است، حتي خوش‌خبر: «لوزانو در لهستان همه برنامه‌هايش را به ما داد، حتي زمان آمدنش به تهران را اعلام كرد. به نظر من هم لوزانو سرمربي مي‌شود. تجربه‌ام مي‌گويد سيستم كار او در تيم ما جواب مي‌دهد.» با اين حساب حالا كواچ مربي آزاد است، هر چند هنوز قطعي نشده است. سرپرست تيم ‌ملي مي‌گويد: «تكليف كواچ حالا هم روشن است، چرا كه فدراسيون يكي از اين دو مربي را انتخاب مي‌كند. البته هنوز قطع همكاري فدراسيون با او رسمي نشده است. براي اين كار بايد دو طرف با هم صحبت كنند. به‌ هر ‌حال كواچ حق و حقوقي دارد و فدراسيون بايد با تعامل او اين قضيه را تمام كند.»

 

 

251 43

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =