۰ نفر
۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

میزان نوشت:بررسی هفتگی نرخ دلار آزاد در هفته گذشته حاکی از آن است که نرخ در اولین و آخرین روز کاری هفته گذشته با رقم ۳ هزار و ۷۸۲ تومان به بیشترین رقم خود رسید.

روند هفتگی قیمت دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد که نرخ در روز شنبه ۲۴ تیرماه سال جاری با رقم ۳ هزار و ۷۸۲ تومان کار خود را آغاز و در روز پنج شنبه ۲۹ تیرماه با همان رقم ۳ هزار و ۷۸۲ تومان به کار خود پایان داده است.

روند قیمتی دلار در هفته گذشته نشان می‌دهد که نرخ دلار در روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه با نرخ ۳ هزار و ۷۷۷ تومان به کمترین رقم خود در هفته گذشته رسید و در روز شنبه و پنج شنبه با نرخ ۳ هزار و ۷۸۲ تومان بیشترین رقم را در هفته گذشته تجربه کرده است.

نگاه کلی به نمودار هفتگی دلار حاکی از آن است که نرخ در اول هفته با روند نزولی کار خود را آغاز کرد و این روند تا روز چهارشنبه به کمترین رقم خود در هفته گذشته رسیده است.

بعد از اُفت نرخ دلار در روز‌های ابتدایی هفته، ارزش دلار در آخرین روز کاری هفته دوباره روند صعودی به خود گرفت و با بیشترین نرخ در هفته گذشته به کار خود پایان داد.

لازم به ذکر است که میانگین نرخ دلار در هفته گذشته با درنظرگرفتن ۶ روز کاری رقم ۳ هزار و ۷۷۹ تومان بوده که نسبت به میانگین نرخ دلار در هفته قبل از آن، کاهش ۹ تومانی را نشان می‌دهد.

دلار ببیب

 

39224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =