در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر، عبدالحسین مختاباد درباره تذکرش توضیح داد و گفت نه تنها قانع نشده و عذرخواهی نکرده، بلکه پیگیر است تا حساب و کتاب 8 میلیاردتومان واریزی به حساب یکی از اعضای شورا روشن شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالحسین مختاباد که تذکر او در جلسه علنی هفته گذشته شورای شهر، درباره واریز میلیاردها تومان پول به حساب یکی از اعضای شورای شهر باعث حرف و حدیثهای مختلف شده بود، به خبرنگار ما توضیح داد و گفت:من درباره تذکر خود نه تنها عذرخواهی نکرده ام، بلکه قانع هم نشدم.

این عضو شورای شهر درباره وجوه واریزی به حساب الهه راستگو به دلیل حضور او در ستاد ساماندهی سازمانهای مردم نهاد گفت: این ها پول مردم است که در حساب شخصی افراد واریز شده و بالای 8 میلیارد تومان را به حساب این خانم ریخته اند و تاکنون برای شورای شهر معلوم نشده چطور هزینه می شود.
مختاباد در پاسخ به این سئوال که "آقای چمران می گوید بدون سند تذکر ندهید، شما چه سندی در این باره دارید،" گفت: "من که نمی توانم از حساب شخصی افراد، پرینت بگیرم. من نه قوه قضاییه و نه پلیس هستم. این وظیفه رئیس شوراست که وقتی از او سئوال می پرسیم چرا پولها را به حساب شخصی افراد واریز می کند، با سند و مدرک جواب بدهد که کارش قانونی بوده. در این باره هم ما دیگر نقل قول افراد را قبول نداریم و باید پرینت بانکی داده شود. فقط پرینت را قبول می کنیم."
او در ادامه توضیح داد: عملکرد این حساب به اندازه ای غیرقانونی است که آقای شهریور مامور شهرداری که در این کمیته مربوطه عضو است، 4 ماه است قهر کرده و نیامده وهیچ کس پاسخگو نیست."

یکی از مدیران شهرداری بازداشت شد

یکی از مدیران ارشد شهرداری بازداشت شده است. این تذکر یکی از اعضای شورای شهر در جلسه امروز علنی این نهاد بود. معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری و شهرداری تهران درباره مدیر بازداشت‌شده شهرداری گفت: مشکل این فرد شخصی بود و هیچ ارتباطی به مسئولیت وی در شهرداری نداشته است.
احمد حکیمی‌پور درباره بازداشت یکی از مدیران شهرداری تذکر داد. بلافاصله پس از او، معاون برنامه ریزی قالیباف، محمود صلاحی گفت: ما 50 تا 60 هزار کارمند و تعداد زیادی مدیر داریم که شاید در زندگی فردی هریک از آنان اتفاقی بیفتد که منجر به احضار، بازداشت یا دستگیری آنان شود.

او گفت: احضار یکی از مدیران شهرداری به مراجع قضایی هیچ ارتباطی با مسائل کاری وی در شهرداری نداشته و کاملاً شخصی است و از آنجا که پرونده این فرد هم‌چنان در مرحله سؤال و جواب است، ما ترجیح می‌دهیم در این زمینه چیزی نگوییم و منتظر تصمیم مرجع قضایی در باره وی بمانیم.

در ادامه رئیس شورای شهر خطاب به اعضای شورا گفت: مسائلی را که شایعه است یا اطلاع دقیقی درباره آنها نداریم نمی‌توانیم در صحن شورا مطرح کنیم، این موضوع نیز بهتر بود توسط حکیمی‌پور مطرح نمی‌شد، همانطور که بهتر بود مختاباد درباره موضوعی که از آن بی‌اطلاع بود صحبت نمی‌کرد.

مهدی چمران گفت: از مختاباد خواستیم اسناد مربوط به مسائلی را که در صحن شورا مطرح کرد برای پیگیری به ما بدهد، اما بدون سند نمی‌توانیم چیزی بگوییم، چون شورا تریبون عمومی است و رسانه‌ها و دیگران به ما استناد می‌کنند.

او در پایان از اعضاء خواست قبل از اینکه از موضوعی مطمئن شوند آن را به عنوان تذکر یا سؤال در شورا مطرح نکنند زیرا برای خودشان مشکل‌آفرین می‌شود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    37 1
    آقاي چمران،اين خانم بايد مدركي را رو كند كه بي گناه است،وگرنه اين طور به نظر مياد كه اين پول ها به حساب شخصي اين خانم واريز شده و ايشان دارند از سودش هم استفاده مس كنند كه نزديك بماهي 150 ميليون ميشه
  • بی نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    25 2
    آقاي چمران،خواهش مي كنم اعتبار خودت و برادرت را سر اين خانم خرج نكن،دلسوزانه ميگم به نفعت نيست
  • بی نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    35 1
    درود به شرف آقای مختاباد که دربرابر تضییع بیت الامال ایستاده
    • مهرزاد A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
      7 2
      دمش گرم بچه مازندران به تهرانی ها پیشنهاد میکنم تو انتخابات مجلس هم از شهرستان نماینده بگیرن چه تو شورا و چه تو مجلس از همشهری هاشون بخاری بلند نمیشه
  • خشایار A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    25 1
    درود بر عبدالحسین مختاباد عزیز و صدیق
  • علی A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    48 1
    خدایا چرا همه جا دزدی هستش و هرکس به یک پستی می رسه اختلاس و دزدی و................ میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رعنا A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    41 2
    جناب آقای چمران آقای مختاباد را تحدید نفرمایید به وظیفه خدمت رسانی خود عمل کنید و دستور دهید پرینت بانکی خانم راستگو ارائه شود همین
  • حسام A1 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    25 1
    "ستاد ساماندهی سازمانهای مردم نهاد" ديگر چه صيغه اي است؟