رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته و زخمی شدن هفت نفر در اثر تصادف دو خودروی سواری در محور ارتباطی گچساران-بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "تباشیر" ، گفت: ساعتی پیش در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبني بر يک مورد تصادف در کیلومتر ۴۵ گچساران به بهبهان، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

وی درخصوص تصادف یک دستگاه خودروی سواری زانتیا با یک دستگاه خودروی سواری پراید افزود: ماموران بعد از حضور در محل حادثه اعلام داشتند در این سانحه متاسفانه چهار سرنشین خودروی پراید و یک سرنشین خودروی زانتیا به علت جراحات وارده در دم فوت و دو نفر از سرنشینان دیگر این خودرو نیز مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: برابر اعلام کارشناس پليس راه، علت اين حادثه تجاوز به چپ از سوی راننده خودروی زانتیا بوده است.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاسف از وقوع این حادثه ناگوار در پایان به همه رانندگان توصيه کرد: در هنگام رانندگي در محورهای مواصلاتی سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه حين رانندگي خود داری کنند ودر مواقع خستگي و خواب آلودگي استراحت کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =