نماینده مردم شهرستان های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روستای گلابر شهرستان ایجرود، دارای پتانسیل های گردشگری و تاریخی فراوانی است، گفت: باید توجه جدی نسبت به معرفی پتانسیل های تاریخی و گردشگری این روستا صورت گیرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، مرتضی خاتمی در جمع مردم روستای گلابر اظهار کرد: تمامی اماکن و بناهای تاریخی این روستا، جزء میراث ماندگار استان محسوب می شود که با توجه جدی به این میراث، می‌توان در راستای معرفی پتانسیل های گردشگری شهرستان ایجرود گام های اساسی برداشت.

وی در خصوص رفع مشکل موجود در مرکز بهداشتی و درمانی روستای گلابر، گفت: با هماهنگی به عمل آمده با مسئولان مربوطه، مقرر شده است هفته ای دو روز، یک پزشک در مرکز بهداشتی و درمانی این منطقه مستقر شود تا بتوان مشکلات موجود در این زمینه به حداقل برسد.

خاتمی با اشاره به مشکلات پیش روی مجتمع پتروشیمی زنجان، گفت: با پیگیری مجمع نمایندگان استان و استاندار زنجان، قدم‌های مثبتی در جهت حل مشکل پروژه پتروشیمی زنجان برداشته شده است و امیدواریم با برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در این شرکت، مشکلات این طرح برطرف شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =