توزیع اقلام اساسی پرمصرف محرم و صفر در استان زنجان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور و ابلاغیه شرکت بازرگانی دولتی ایران، مقرر شد اقلام پرمصرف ایام محرم و صفر شامل برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب بین هیات های مذهبی و تکایا توزیع شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان زنجان ؛ عبدالله جعفری افزود: به استناد مصوبه کمیته تنظیم بازار محصولات کشاورزی مقرر شد فروشگاه های رفاه و اتکا به عنوان مباشرین توزیع در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره و خدابنده و فروشگاه های تعاونی روستایی در سایر شهرستان های استان برای توزیع برنج و شکر و نیز شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان مباشر برای توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد اقدام کنند.

وی افزود: قیمت گوشت قرمز منجمد سردست 22 هزار تومان و ران 23 هزار تومان و همچنین قیمت گوشت مرغ منجمد با قیمت 5 هزار و 300 تومان درب شرکت پشتیبانی امور دام تعیین شده است.

جعفری با اشاره به انتخاب مباشرین توزیع توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: هیئت های مذهبی و تکایا با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی و اخذ معرفی نامه به عاملین توزیع مراجعه و اقلام مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان هدف از تامین و توزیع اقلام اساسی در ایام محرم و صفر را تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت احتمالی کالاهای پر مصرف برشمرد و خاطرنشان کرد: قیمت برنج و شکر نیز درب شرکت غله به ترتیب 4 هزار تومان و 2 هزار و 520 تومان تعیین شده است که حق الزحمه توزیع توسط مباشرین نیز به آن اضافه خواهد شد.

وی عنوان کرد: متقاضیانی که مصرف عمده دارند می توانند معرفی نامه مستقیم برای مراجعه به شرکت غله دریافت کنند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =