پیکر شهید حججی وارد تهران شد/ برگزاری مراسم تشییع در سه استان

پیکر شهید محسن حججی با استقبال مقامات نظامی ارتش و سپاه وارد کشور شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر شهید مدافع حرم، محسن حججی، شامگاه دوشنبه سوم مهر با استقبال جمعی از مردم و فرماندهان ارتش و سپاه وارد تهران شد.

پیکر این شهید برای انجام مقدمات تشییع و تدفین به ستاد معراج شهدای مرکز در تهران منتقل شده است تا فردا (سه‌شنبه چهارم مهر) برای طواف گرد ضریح امام رضا (ع) به مشهد مقدس منتقل شود.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در روزهای گذشته منتشر شد، مراسم بزرگ تشییع پیکر مطهر این شهید در تهران در روز چهارشنبه پنجم مهر با حضور عموم مردم برگزار می‌شود. سپاه پاسداران از آحاد مختلف مردم برای حضور شکوهمند و گسترده در آیین عاشورایی تشییع پیکر مطهر پاسدار شهید محسن حججی دعوت به عمل آورده است.

بعد از انجام مراسم تشییع در تهران، پیکر مطهر این شهید به شهر اصفهان منتقل و مراسم تشییعی با حضور همشهریان شهید حججی برگزار خواهد شد.

 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
    24 55
    به وطنت خوش آمدی مررررد.....سپاسگذارم ازوجودت به دلیل روزهای پرازامنیت وآارامشم به بهای جانت.سلام مارابه ارباب بی سربرسان سربلندمان کردی دراین محرم....
    • بی نام RO ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
      35 2
      احتمالا منظورت سپاسگزار بوده
    • بی نام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
      31 1
      درود بر تو ای شهید خدایی
    • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
      0 1
      واقعا نمیفهمم دلیل منفی دادن به کامنت بی نام 00:21:02 چیه؟؟؟ مداقعان حرم برای دفاع از مرزهای ایران دارن میچنگند که ما راحت به زندگی کردن ادامه بدیم پس ما هم نباید بی مهر باشیم و این فداکاری ها رو نادیده بگیریم، اینها دارن درمقابل داعش میجنگند داعشی که اگر پایش به ایران برسه امثال من وشما دنبال سوراخ موش میگردیم تا فقط جون خودمون رو نجات بدیم.
  • بی نام A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
    10 2
    با سلام مثل تو کم پیدا می شود عزیزم شهادت مبارک