جلسه شورای آموزش و پرورش بخش بندرکیاشهر به ریاست مهندس حجت حاجی پور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بخشدار بندرکیاشهر در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیجی برخواسته از بطن جامعه و ارزش های اسلامی است و نهاد بسیج جزء نهادهای است که کم ترین هزینه و بیشترین اثرگذاری را در طول سالیان گذشته برای نظام جمهوری اسلامی داشته است.
وی افزود: اثرگذاری بسیج در 8 سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و در طول سالیان انقلاب هر انجا که حضورشان نیاز بوده حضور پررنگ و سازنده ی داشته اند.
مهندس حاجی پور گفت: به لطف خدا در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای تجهیز، تعمیر و تکمیل برخی از مدارس با توجه به ضرورت ها و اولویت بندی ها اعتبارات خوبی دیده شد که امیدواریم با تامین منابع مالی در آینده نزدیک بتوانیم خواسته های بحق نظام تعلیم و تربیت را تحقق ببخشیم و مشکلات نظام آموزشی را کم کنیم.
بخشدار بندرکیاشهر با اشاره به خواسته های مدیران و معلمان در روستاهای این بخش، اظهار داشت: اخیرا از مدارس روستاهای بندرکیاشهر بازدید کردیم و پس از جلسه هم اندیشی با مدیران و معلمان با توجه به منابع محدود مالی آموزش و پرورش رسیدگی به بخشی از نیازهای مالی این قشر دلسوز در دستور کار دهیاران و شوراهای اسلامی آن روستا قرار گرفت.
حاجی پور در پایان ضمن توصیه به مدیر آموزش و پرورش در رابطه با تمهیدات آغاز فصل سرما، تاکید کرد : به گونه ای تمهید مقدمات شود که مدارس ما در این زمینه با مشکل مواجهه نشوند و از دوستان شرکت پخش فراورده های نفتی و دوستان اداره گاز می خواهم که همیاری و همکاری لازم را داشته باشند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =