مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : سه شرکت صاحب برند درمنطقه ساری در حال فعالیت هستند که با اجرای شدن طرح برند از مرداد ماه با قوانین جدید با آنها برخورد می شود.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بیان کرد : مسئولیت اصلی شرکت های زنجیره ای ( برند ) توزیع فرآورده های نفتی مایع و سی ان جی ، نظارت و کنترل کمیت و کیفیت عرضه فرآورده های نفتی و سی ان جی در جایگاه تحت پوشش با رعایت استانداردهای مشخص شده است .

وی ادامه داد : خرید و حمل سوخت از محل انبارهای اصلی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و توزیع به موقع آن در جایگاههای تحت پوشش از دیگر وظایفی است که بر عهده شرکتهای صاحب نشان یا برند قرار دارد .
حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ، افزایش کیفیت عرضه خدمات و توسعه کمی و کیفی توزیع سوخت در جایگاهها را از اهداف مهم طرح برند سازی دانست و بیان کرد : در حال حاضر شرکتهای صاحب نشان در منطقه ساری کار خود را از ماه گذشته با آغاز به کار طرح برند شروع کردند که با اضافه شدن برندی در قائمشهر و آغاز به کار آن از مورخه ۱۳۹۶/۶/۱ تعداد برندهای ثبت شده و فعال در منطقه ساری به سه برند رسید .
مدیر منطقه ساری افزود : هدف دیگر راه اندازی شرکت های زنجیره ای توزیع فرآورده های نفتی مایع و سی ان جی یا برند ، ارتقای رفاه و ایمنی ، حمایت از بخش خصوصی و ایجاد فضای رقابتی درکشور است و طبقه‌بندی جایگاه‌ها بر اساس نوع خدمات قابل ارائه به مشتریان است که هر جایگاه بر مبنای نوع خدمات ارائه شده به مشتری حق‌الزحمه مربوطه را دریافت می‌دارد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =