فرانسه 2 - ایرلند یک / فرار میزبان از حذف زودهنگام

تیم ملی فوتبال فرانسه با نتیجه دو بر یک ایرلند را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی فرانسه و ایرلند در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا با یک کابوس برای فرانسوی ها آغاز شد. در همان دقیقه اول مسابقه، پوگبا ستاره فرانسه روی بازیکن حریف خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. رابی برادی در دقیقه 2 این پنالتی را گل کرد و فرانسوی ها از همان ابتدا برنامه هایشان به هم ریخت.

فرانسه که میزبان مسابقات است، از میزبانی های خود خاطره خوشی دارد. قهرمانی در جام جهانی 98 که خود آن ها میزبانش بودند، توقعات را در میان هواداران این تیم به شدت بالا برده است و حالا فرانسه ای که به واسطه میزبانی اش باید مدعی قهرمانی باشد، در آستانه حذف قرار گرفته، آن هم در مرحله یک هشتم نهایی.

نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید و فرانسه با شکست به رختکن رفت. حالا فرانسوی ها تنها 45 دقیقه وقت داشتند تا نتیجه را جبران کنند. با شروع نیمه دوم، فرانسه بازی بهتری نسبت به نیمه اول انجام داد. آنتون گریژمان سرانجام در دقیقه 58 دروازه حریف را باز کرد تا خیال فرانسوی ها راحت شود. 4 دقیقه بعد دوباره خود گریژمان گل زد و این بار با گلزنی، تیم ملی کشورش را جلو انداخت.

پس از این گل، پل پوگبا که مقصر اصلی گل خورده تیمش بود، به کفش گریژمان بوسه زد. او به کفش کسی بوسه زد که اگر این دو گل را به ثمر نمی رساند، حالا پوگبا تبدیل به چهره ای منفور در میان هواداران تیم ملی فرانسه می شد چراکه همه او را مقصر حذف تیمشان می دانستند.

ایرلند تا پایان مسابقه نتوانست نتیجه را عوض کند و بازی را دو بر یک واگذار کرد و حذف شد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =