شهرداری تهران به هیات‌های مذهبی مخزن جمع‌آوری زباله خشک می‌دهد

ریختن زباله‌های خشک از جمله ظروف یک‌بار مصرف، پس از برگزاری مراسم عمومی مانند عزاداری‌های ماه محرم، چهره شهر را کثیف می کند، شهرداری تهران می‌گوید برای حل این مشکل، فکری کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها پیامهای تربیتی و فرهنگسازی زیادی برای جلوگیری از ریختن زباله های خشک از جمله ظروف غذا و لیوان یک بار مصرف در معابر منتشر می شود. با این حال شهرداری تهران اعلام کرده برای جلوگیری از کثیف شدن معابر پس از توزیع چای، شربت و غذای نذری، بین هیات ها، مخزن جمع آوری زباله توزیع کرده است.
در این رابطه معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 به ویژه برنامه های ماه محرم در منطقه اشاره کرد و گفت: اهدای کیسه زباله و مخزن جمع آوری پسماند خشک به هیئت های مذهبی و تکایا صورت گرفته و آموزش های مرتبط به مسئولین هیئت ها به منظور تفکیک زباله خشک از تر در ایام ماه محرم داده شده است.
افشین خدامی همچنین از اهدای ظروف یکبار مصرف گیاهی به هیئت های مذهبی و تکایا خبر داد و گفت: به منظور خدمت رسانی به عزاداران اباعبدالله پرسنل معاونت خدمات شهری در اطراف هیئت های مذهبی و تکایا حضور خواهند داشت و محیط‌های پیرامونی هیئت های مذهبی و تکایا به صورت شبانه روزی شستشو و پاکسازی می شوند.


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =