فارس نوشت:

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از تصویب بودجه 10 هزار میلیارد ریالی برای حل معضل بازنشستگی کارگران کارخانجات کشور خبر داد.
عباسعلی منصوری امروز پفت: با توجه به مشکلات برخی کارخانجات کشور متأسفانه در بودجه سال 92 اعتباری برای این امر در نظر گرفته نشده بود که با تلاش و جدیت همکارانمان در مجلس موفق به تصویب این بودجه شدیم تا در سال جدید بتوانیم بخشی از مشکلات کارگران کشور را برطرف کنیم.

او با اشاره به کارخانه ریسندگی و بافندگی کاشان به عنوان یکی از شرکت‌های مورد نظر در این رویکرد، گفت: در آخرین ساعات کاری روز 28 اسفندماه موفق شدیم تا مبلغ 55 میلیارد ریال برای بازنشستگی کارگران این شرکت تصویب و به عنوان شیرینی عیدانه دولت حکم بازنشستگی تعدادی از کارگران کاشانی را صادر کنیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر مقام معظم رهبری به کاشان در سال‌های گذشته، حل مشکل کارگران شرکت ریسندگی و بافندگی را عنوان شده بود که پیگیری در این خصوص صورت نگرفته بود تا اینکه پس از پیگیری این موضوع، موفق به اجرای آن در آخرین روز سال 92 شدیم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش خود را برای تحقق استان کاشان به کار می‌بندیم تا به آرزوی دیرینه و بحق مردم کاشان جامه عمل بپوشانیم.

منصوری با اشاره به مشکل بحران آب در منطقه گفت: برای انتقال سهم آب زاینده‌رود تا میزان واقعی آن نیاز به همدلی و توجه ویژه مسئولان است که این موضوع نیز با جدیت خاص در حال پیگیری است.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 345908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =