حالا دیگر تقریبا همه استقلالی ها حتی خود قلعه نویی هم قبول دارند که او سال بعد جایی در استقلال ندارد و باید به دنبال جانشینش باشند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مراسم سالگرد حجازی امسال مصادف شده بود با تب داغ گمانه زنی ها برای یافتن جانشین قلعه نویی برای استقلال. استقلال الان در میان گزینه های داخلی اش تنها دو گزینه قوی بین هواداران دارد. یکی علیرضا منصوریان که برای نتایج موفقش در  نفت توانسته به محبوبیتی بالا بین هواداران برسد و دیگری فرهاد مجیدی است که البته سابقه و مدرک مربیگری ندارد اما ایستادنش کنار هر گزینه ای می تواند شانس آن گزینه را بالا ببرد. در سالروز چهارمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی ، علیرضا منصوریان یکی از اولین هایی بود که مزار ناصرخان رفت و حسابی تشویق شد و شعار دوای درد آبی را این بار برای او که «داش علی استقلالی» می نامندش سر دادند.

البته همین شرایط را فرهاد مجیدی در فضای مجازی دارد. مجیدی که گزینه ای ایده آل از سوی بسیاری از پیشکسوتان استقلال برای مدیریت تیم و بازی کردن نقش مکمل کادرفنی محسوب می شود. در این مراسم البته از گزینه هایی چون اسکوچیچ هم نام برده شد اما گزینه هایی هم بود که اسم شان بود اما خیلی جدی نیست ، یکی مثل پرویز مظلومی که می گویند در صورت بودن مجیدی شانسش افزایش پیدا می کند اما بودند گزینه هایی چون نامجو مطلق و پاشازاده هم که خود را به عنوان گزینه برای هدایت استقلال معرفی کردند.

همه این گمانه زنی ها درحالی است که بزرگانی از جمله جواد قراب اعتقاد دارند استقلال فعلا گزینه مناسبی برای بودن جای امیر قلعه نویی ندارد و باید به سمت مربی بزرگ خارجی برود.

تکلیف استقلال خیلی زود بعد از اهلیت سنجی شرکت سمند ایران خودرو مشخص می شود.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =