بهروز نعمتی:دکتر لاریجانی پیشانی مجلس است/ نمایندگان به عملکرد ایشان اعتماد دارند

نایب رییس فراکسیون رهروان ولایت گفت:دکتر لاریجانی در این چند سال اخیر بسیار خوب عمل کرده اند . تمام مسائل و مشکلاتی که در مجلس اتفاق می افتاد با تدبیر و عقلانیت هدایت می کردند.

 بهروز نعمتی نایب رییس فراکسیون رهروان ولایت  در گفت و گو با خبر آنلاین ازانتخاب دوباره آقای لاریجانی به عنوان رئیس مجلس حمایت کرد و گفت:با توجه اینکه  دوره چهارم ریاست آقای دکتر لاریجانی می باشد،این رای بالا نشان از این دارد که همه تب و تاب ها و مخالفت هایی که در گذشته وجود داشته به شدت کاهش یافته است.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه مجلس با یک همیت  و  تلاش جمعی  حرکت های خود را به جلو ادامه خواد داد و ما فکر می کنیم که این رای بالا، یک پتانسیل بسیار خوبی برای اداره ، شان و جایگاه مجلس خواهد بود . در واقع آقای لاریجاتی به عنوان پیشانی مجلس هستند.

نماینده مردم همدان افزود:با توجه به حضور همه طیف های مجلس در رایگیری امروز کسی که بتواند بالغ بر 205 رای را از نمایندگان مجلس کسب کند، نشان از این دارد که در این چند ساله گذشته به شدت خوب عمل کرده اند و امیدواریم که در ادامه راه هم موفق باشند.

نعمتی در پایان گفت: این اختلاف رای سال گذشته با امسال حاکی از آن است که ایشان با یک تلاش مضاعف کارهای خود را پیش بردند  و مجموعه مجلس را در شرایط سختی که کشور با آن مواجهه است به خوبی هدایت و رهبری کرده اند.رای دوباره نمایندگان به ایشان نشان دهنده حمایت و اعتماد آنها به رویه و عملکرد دکتر لاریجانی می باشد.

29215

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =