پیشکسوت پرسپولیس که سابقه حضور با این تیم در لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد درباره بازی فردای سرخپوشان برابر نماینده عربستان گفت: الهلال تیم خوبی است اما پرسپولیس هم خیلی امید دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا شاهرودی بازیکن سابق پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم با الهلال درباره شرایط این تیم صحبت کرده است.

شاهرودی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر شرایط پرسپولیس را چگونه می بینید گفت: در بازی با استقلال خوزستان روحیه تیم پرسپولیس خوب بود و نشان دادند که آماده هستند اما فوتبال قابل پیش بینی نیست ولی این اتفاق ممکن است که رخ بدهد. مثل زمان ما که از یک تیم قزاقستانی سه گل دریافت کردیم اما در بازی برگشت پنج گل زدیم و به بازی برگشتیم.

شاهرودی درباره درخشش‌‌‌های علیپور هم گفت: علیپور بازیکنی بسیار خوب و کاملا در اختیار تیم است و توانسته تا به طور موقت جای طارمی را در تیم پر کند.

او در مورد تحت فشار بودن منشا گفت: منشا به عنوان جایگزین بازیکن خوبی است و فردا هم احتمالا نیمکت نشین خواهد بود تا در نیمه دوم به تیم اضافه شود و گل بزند.

رضا شاهرودی درباره برگشتن سید جلال به ترکیب تیم گفت: به سید جلال تبریک می‌گویم. او پس از مصدومیتش در بازی با روسیه خوب کار کرد و قطعا اگر فردا در ترکیب باشد می‌تواند به تیم سروسامان دهد.

او درباره نبود طارمی،ماهینی و احمدزاده هم گفت: این بازیکنان در تیم نقش کلیدی داشتند و ممکن است که از قدرت تیم کم شود مانند بازی رفت که نبود چند بازیکن، این نتیجه را رقم زد.

شاهرودی در آخر و درباره شرایط بیرانوند هم گفت: او در بازی با روسیه عملکرد خوبی داشت و به نظرم تصمیم این که بیرانوند جلوی استقلال خوزستان نیمکت نشین باشد تصمیم درستی بود، به نظرم باید به برخی از بازیکنان در طول فصل استراحت داده شود تا بتوانند خوب ریکاوری و برای بازی های مهم آماده شوند.

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =