۰ نفر
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

پارس جنوبی هفته دهم لیگ برتر را هم بدون شکست پشت ‌سر گذاشت و این بار توانست با نتیجه‌ای فوق‌‌‌العاده، ذوب‌آهن را در اصفهان شکست بدهد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی در مورد برد برابر ذوب‌آهن، شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر و... صحبت کردیم که او به سؤالات خبرورزشی پاسخ داد. جالب اینجاست که تارتار همچنان نمی‌خواهد در مورد قهرمانی در لیگ برتر حرف بزند.

برد مهمی را در اصفهان به دست ‌آوردید اما مثل اینکه در ابتدای بازی در چند صحنه خوش‌شانس بودید؟
ما در اوایل بازی چند بار دروازه‌مان تهدید شد و واقعاً خوش‌شانس بودیم که گل نخوردیم. اگرچه محسن فروزان عکس‌العمل‌های خیلی خوبی در این بازی داشت و در کنار دیگر بازیکنان ما بهترین بودند. خوشحالم از اینکه این برد باعث شد دوباره به صدر جدول برگردیم و کاری کردیم که تیم‌مان را بیشتر از قبل باور کنند.

جالب اینجاست که برخی معتقدند تیم شما در صدر جدول نمی‌ماند و بالاخره پایین می‌آید. حتماً خودتان هم این حرف‌ها را شنیده‌اید؟
سرنوشت ما دست خودمان است و خودمان می‌توانیم هر شرایطی را رقم بزنیم. حالا یا این روند را ادامه می‌دهیم یا اینکه اتفاقات دیگری هم ممکن است رخ دهد. ما فقط نباید اجازه بدهیم پارس جنوبی وارد حاشیه شود.

حتماً به قهرمانی در لیگ هم فکر می‌کنید؟
ما از این چالشی که در آن قرار داریم، خوشحال هستیم. البته فراموش نکنید در ابتدای لیگ هدف‌مان ماندن در لیگ برتر است.

یعنی دوست ندارید قهرمان شوید؟
دوست داریم. مگر می‌شود دوست نداشته باشیم؟!

اصلی‌ترین رقیب شما برای قهرمانی چه تیمی است؟
ما رقیب قهرمان‌ها نیستیم و شانس‌های اصلی قهرمانی تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن، پدیده و... هستند. این تیم‌ها که هزینه کرده‌اند، مدعی هستند نه ما.

نظرتان در مورد شهرآورد چیست؟
شرایط دو تیم قابل قیاس نیست. من معتقدم پرسپولیس شانس زیادی برای برد دارد.

ولی برد پرسپولیس نمی‌تواند برای شما خوشحال‌کننده باشد؟
من دوست دارم پرسپولیس در همه بازی‌ها به جز ۲ بازی برابر ما موفق باشد.

حرف آخر...
هواداران ما در نوع خود بهترین هستند و جا دارد بار دیگر از تمامی آنهایی که برای حمایت از تیم به اصفهان آمدند و یا در منزل دعاگوی ما بودند، تشکر کنم. همه هدف ما این است که با کسب نتایج خوب دل هواداران‌مان را شاد کرده و افتخاری کسب کنیم. از کادر فنی تیم ملی هم می‌خواهم که بازیکنان ما را ببینند. چند بازیکن پارس شایسته حضور در تیم ملی هستند.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =