۰ نفر
۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

ایسنا نوشت:استاندار مرکزی با اشاره به اینکه به تحزب اعتقاد دارم از انتخاب فرماندار زن در استان مرکزی خبر داد.

سید علی آقازاده در دومین همایش چشم انداز توسعه استان مرکزی و چالش های پیش رو در دولت دوم دکتر حسن روحانی عنوان کرد: در گزارش 100 روزه توسط ریاست جمهوری روحیه، امید و انگیزه برای حامیان دولت، مردم و وفاداران به اعتدال و اصلاحات زنده شد.

وی با بیان اینکه استفاده از بانوان و جوانان جزو مواردی است که دولت به آن توجه دارد و در این نشست موارد مطرح شده توسط تمامی فعالان، بانوان و جوانان مورد توجه قرار خواهد گرفت و استان مرکزی نیز در جهت تحقق شعارهای دولت تلاش خواهد کرد، افزود: در سال 1400 باید همچنان مسیر و راه اعتدال و دکتر روحانی و اصلاحات به صورت منطقی ادامه یابد و اگر انگیزه مردم در این مدت کاهش یابد به مشکل برخواهیم خورد بر همین اساس لازم است که در این مدت جلسات این چنینی به صورت مستمر برگزار شود و در جهت آمادگی برای انجام اقدامات مثبت و امیدافزایی جهت فعالیت سیاسی گام برداریم .

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه به تحزب اعتقاد دارم و اگر بخواهیم در جامعه اسلامی ایران فساد و تبعیض نباشد و امور بر اساس روابط شکل نگیرد تنها راه تمسک به تشکیلات و احزاب است، گفت: به این شکل کشور در مسیر منطقی جهت توسعه پیش می رود و بر همین اساس لازم است که موضوع تشکل های سیاسی و احزاب در دستور کار قرار گیرد و تنها به فضای انتخابات اکتفا نشود چراکه زمینه ساز توسعه پایدار و منطقی در جامعه خواهد بود .

وی با اشاره به حساسیت شرایط در انتخابات 96 عنوان کرد: در انتخابات شاهد افزایش 57 هزار عددی آرای دکتر روحانی در استان بودیم اما با توجه به ساختار سیاسی استان و سبقه تاریخی و سیاسی بیش از این میزان می توان انتظار داشت. البته که شرایط سخت و رقیب جدی و دارای پشتوانه قوی بود، اما باید برای دستیابی به اهداف 1400 تلاش های بیشتر صورت گرفته و از ظرفیت های موجود برای موفقیت و ادامه مسیر اعتدال استفاده شود .

آقازاده با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی در استان مرکزی اظهار کرد: در بسیاری از کشورهای ثروتمند دنیا منبع ثروت نیروی انسانی است و استان مرکزی از این حیث توانمند است. باید با بکارگیری نیروی کاردان به کشور خدمت کرد و شاید برای اولین بار شاهد استفاده از ظرفیت زنان در امر فرمانداری و مدیریت شهرستان های استان مرکزی باشیم.

استاندار مرکزی با تاکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت زنان در مقایسه با گذشته بیان کرد: در کنار بانوان، جوانان نیز ظرفیت های ارزشمندی به شمار می روند و باید در مدیریت ها مورد استفاده قرار گیرند اما به دلیل غفلت بعد از انقلاب نتوانستیم مدیران جوان و بانوان قوی تربیت کنیم تا پشتوانه ای محکم برای کشور باشند. برهمین اساس ساماندهی لازم در استان مرکزی دنبال می شود و یک تیم قوی در قالب اتاق فکر جهت استفاده از این ظرفیت ها در استان شکل خواهد گرفت.
46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =