افتتاح دومین کتابخانه سیار شهری کودک در زنجان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: با افتتاح دومین کتابخانه سیار شهری کودک در زنجان ۹ هزار کتاب جدید در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ نقی صالحی در حاشیه مراسم افتتاح دومین کتابخانه سیار شهری کودک در پارک بانوان، بر تقویت فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تأکید کرد و گفت: کودکان را باید از همان دوران کودکی با کتاب آشنا کرد.

به گفته وی، اگر بخواهیم کودکان توانمند و بااستعداد داشته باشیم که بتوانند در آینده نقش تأثیرگذاری در توسعه جامعه داشته باشند باید از الآن فرهنگ کتابخوانی را در بین آنها توسعه دهیم.

صالحی تأکید کرد: هزینه در حوزه کودکان و نوجوانان یک سرمایه‌گذاری منطقی و خوب است و تربیت نسل فرهیخته فرصتی ارزشمند برای توسعه جامعه در بخش های مختلف است.

وی با اشاره به افتتاح دومین کتابخانه سیار شهری در پارک بانوان، ابراز کرد: این کتابخانه سیار به کودکان و نوجوانان در شهرک‌های پونک، گل شهر کاظمیه، لاله و بهارستان خدمات ارائه می‌دهد و این کتاب‌ها متناسب با نیاز کودکان و نوجوانان است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان افزود: با افتتاح دومین کتابخانه سیار شهری کودک در زنجان ۹ هزار کتاب جدید در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

صالحی با بیان اینکه برای افتتاح این کتابخانه سیار بیش از ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: توجه به مقوله کتاب و کتاب‌خوانی زمینه شکوفایی و رشد جامعه را فراهم می‌کند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =