ایلنا نوشت: معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات از موافقت خود با انجام مناظره با حمید رسایی و محمود احمدی‌نژاد خبر داد.

سید مصطفی تاج‌زاده درباره دعوت یک تشکل دانشجویی اصولگرا برای برگزاری مناظره با حمید رسایی درخصوص حوادث سال‌های ۷۸ و ۸۸ در دانشگاه تهران گفت: من با انجام این مناظره با آقای رسایی در دانشگاه تهران موافقم. البته مناظره‌ درباره این دو حادثه باید به صورت جداگانه برگزار شود تا مشخص شود در هر کدام از آن سال‌ها چه بر جامعه گذشته است.

وی با اشاره به برگزارکننده این مناظره اظهار داشت: برگزارکننده این مناظره صلاح نیست طرفدار یکی از طرفین باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم نمایندگان تشکل‌های دانشجویی اصلاح‌طلب و اصولگرا با همکاری و توافق با یکدیگر آن مناظره را برگزار کنند تا حرف و حدیثی پیش نیاید. البته اکثریت مردم می‌دانند که در هر کدام از این سال‌ها چه اتفاقاتی رخ داده است ولی این مناظره می‌تواند به روشن‌تر شدن ابعاد آن کمک کند.

تاجزاده همچنین درباره دعوت از وی برای مناظره از سوی یکی از طرفداران احمدی‌نژاد هم تصریح کرد: من آن جوان را نمی‌شناسم ولی با انجام این مناظره درباره عملکرد آقای احمدی‌نژاد هم موافقم البته با خود وی. من حاضر به انجام مناظره با آقای احمدی‌نژاد درباره عملکرد وی در هشت سال ریاست‌جمهوری‌اش و مقایسه آن با عملکرد دولت‌ اصلاحات هستم. احمدی‌نژاد هر زمان که برای مناظره اعلام آمادگی کند، من آماده‌ام.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    3 15
    در حال حاضر احمدی نژاد از هر اصلاح طلبی، اصلاح طلب تر شده. به خاطر ایستادگی و شجاعتش درود