رویه تلویزیون تغییر نخواهد کرد/ شما نظر دادید

کاربران خبرآنلاین، در یک نظرخواهی که از آنها درباره ارزیابی‌شان از تغییرات صدا و سیما پرسیده شده بود، نظراتشان را بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پخش چند برنامه متفاوت از شبکه‌های مختلف تلویزیون مخاطبان این رسانه را امیدوار به برخی تغییرات شکلی و محتوایی کرده است. اما علیرغم این تغییرات بسیاری هنوز بر این عقیده‌اند که نمی‌توان پخش تنها دو یا سه برنامه از تلویزیون را دلیل بر تغییر رویه سازمان صدا و سیما دانست و انتظار داشت تحولی بزرگ در تلویزیون اتفاق بیفتد.

کاربران خبرآنلاین در نظرخواهی که از آنها پرسیده شده بود ارزیابی‌تان از برخی تغییرات محتوایی و شکلی برنامه‌های تلویزیون چیست به این سوال پاسخ دادند. غالب نظرات این تغییرات موردی را دلیل بر تحول رویه صدا و سیما ندانسته‌اند. برخی دیگر از کاربران خبرآنلاین نیز اتفاقات اخیر (حضور فیگو در برنامه «نود»، پوشش مراسم قرعه‌کشی جام جهانی و دعوت از محمد قوچانی در برنامه «سختانه») را به فال نیک گرفته بودند و بر این باور بودند که همین تغییرات کوچک را هم باید دید و امیدوار بود. برخی دیگر نیز معتقد بودند که هنوز نمی‌توان به این تغییرات امیدوار بود چون ممکن است مقطعی باشند.

تعداد دیگری از کاربران نیز نظراتشان را با ما در میان گذاشتند همچنان از عدم تماشای تلویزیون نوشته بودند و در واقع همان دو سه برنامه‌ خاص هم از دید آنها پنهان مانده بود.

کاربری که نامش را ذکر نکرده بود در پاسخ به سوال نظرخواهی خبرآنلاین، نوشت: باید دید این رفتارها مقطعیه یا قراره تداوم داشته باشه.

کاربر دیگری به نام حسنعلی نظرش را اینطور مطرح کرده: با توجه به شرایط روزگار باید تغییرات باشه و تحولات نوین زمینه ساز امید به اینده است ولی در تلویزیون ما فکر کنم بدلایل مختلف این موضوع هیچگاه جدی گرفته نشده و این دفعه هم یا ذوق فردی بوده و یا یکی دلش سوخته و یا کسی پولی گذاشته تا این تحول بسیار جداب شکل بگیره اگر قبول ندارید اندکی صبر کنید

علیرضا هم در این باره نوشته: سلام به نظر من باید وقتی یه اتفاق خوب تو صداوسیما می افته ازش حمایت کنیم. حالا هر چقدر کوچیک. واقعیت اینه که مردم با صداو سیما قهرن انگار شاید این کارا آشتی بده بین مردم و این رسانه

یک کاربر دیگر نیز گفته: بعید میدونم به شکل سازمانی در حال تغییر باشند، مقطعی هست این اتفاقات و بدون برنامه قبلی

کاربر دیگری هم اینگونه نوشته: اگر در برنامه زنده اومدن در خیابان نظرات مردم را در مورد مسایل سیاسی و اقتصادی و فرهنگی چویا شدند اونوقت ممکنه بگیم داره اتفاقی میافته

امین نیز دلیل تغییرات صدا و سیما را در قالب کامنت اینطور مطرح کرده: با سلام . من بجز فوتبال تلویزیون نگاه نمیکنم و در واقع فقط بچه ها شبکه پویا نگاه میکنند. در مورد سوالتون هم فکر میکنم بخاطر گسترش و تاثیر فوق العاده شبکه های اجتماعی ، مسئولان تلویزیون تصمیم گرفته اند یه مقدار کمی فضا را باز کنند وگرنه مطمئن باشید تفکر همان تفکر قبلیه و کسی دلش بحال مردم نسوخته.این حرکت صرفا جهت عقب نماندن از رقباست در جهت منافع اقلیت.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
    1 1
    خب معلوم بود