رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از پیگیری مشکل زیر گذر شهرک صنعتی شماره 1 خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، این بازدید با حضور معاون عمرانی استاندار، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در خصوص حل مشکل زیرگذر شهرک صنعتی شماره 1 خرم آباد انجام گرفت.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اظهار داشت: تامین زیرساخت‌های صنعتی از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی می‌باشند اما مسئله زیر گذر از وظایف اداره کل راه و شهرسازی استان می باشد که در این خصوص با حضور بازدید کنندگان در محل زیر گذ تصمیماتی اتخاذ شد.

بختیار رازانی ضمن بیان اینکه شهرکهای صنعتی شماره 1 و 2 خرم آباد از کلیه امکانات زیرساختی برخوردار می باشد، افزود: به ‌موجب ماده ۸۱ قانون الحاق ارگان‌های خدمات‌رسان از جمله آب، برق، گاز و... باید امکانات را تا درب شهرک‌های صنعتی، مهیا کنند. بر این اساس اداره کل راه و شهرسازی استان هم باید نسبت به ساخت و تکمیل زیرگذر در شهرک صنعتی شماره یک خرم‌آباد اقدام کند. ساخت زیرگذر دارای مصوبه ستاد تسهیل است که باید در مورد آن اقدام لازم صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان، وجود معارضان محلی را عامل اصلی اجرا نشدن این زیرگذر عنوان می‌کند. اجرای این پروژه یکی از ضروریات منطقه است و انتظار می‌رود در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام شود. به‌هرحال اجرای هرچه سریع‌تر این زیرگذر کمک شایانی به صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی شماره یک خرم‌آباد خواهد کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =