۰ نفر
۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰
قاتل درختان جنگلی دستگیر شد

قاتل درختان جنگلی داد آباد شهرستان خرم آباد دستگیر شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان خبر داد: در پی دریافت گزارش های مردمی، مبنی بر قطع درختان جنگلی منطقه داد آباد خرم آباد، اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری عامل این کار آغاز و گروه ویژه ای برای بررسی این موضوع به محل مورد نظر اعزام شد.

شیرزاد نجفی، با بیان اینکه فرد متخلف به هنگام شب و با استفاده از ارّه موتوری، درختان جنگلی بلوط منطقه دادآباد را قطع می کرد، اظهار داشت : ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان ، پس از گشت زنی های متوالی، فرد خاطی را با هویت ع - ط شناسایی و طی یک عملیات ویژه در حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.


نجفی گفت: این متخلف پس از تشکیل پرونده قضایی و صدور حکم توسط بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب خرم آباد، تحویل مراجع قضایی شد.

وی، با اشاره به تمهیدات جدی و سختگیرانه منابع طبیعی در برخورد با متجاوزان به اراضی ملی، به ویژه در جنگل های انبوه و ارزشمند بلوط منطقه داد آباد شهرستان خرم آباد بیان کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی با گشت زنی های مداوم و بی وقفه از انفال و منابع طبیعی محافظت می کنند و به متخلفان و سودجویان اجازه تعرض و دست درازی به این منابع را نخواهند داد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان،با یاد آوری شماره تماس 1504 امداد جنگل و مرتع گفت : به طور قطع هوشیاری و اطلاع رسانی مردم می تواند، نقش موثری در کاهش خسارات ناشی از تخریب در عرصه های منابع طبیعی داشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =