۰ نفر
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

ایرنا نوشت: اسماعیل ولد الشیخ احمد ، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن ، سفر اخیر خود به ایران و دیدار با مسئولان جمهوری اسلامی را در مورد بحران یمن، امید بخش وسازنده توصیف کرد.

ولد الشیخ در مصاحبه اختصاصی با شبکه 'سی ان ان عربی' که دیروز سه شنبه منتشر شد با تاکید دوباره بر اینکه تنها راه حل سیاسی می تواند به بحران یمن پایان دهد، نتایج نشست خود با مقامات ایرانی در مورد این بحران را ستود.

وی افزود: درسومین سفر اخیر خود به تهران با استقبال گرم مقامات ایرانی مواجه شدم؛ آنها با قدرت از تلاش های سازمان ملل حمایت می کنند و آمادگی خود را برای همکاری وارتباط با برادران حوثی جهت تشویق آنها به همکاری با سازمان ملل اعلام کرده اند.

ولد الشیخ تاکید کرد: برادران ایرانی به طور کامل با ما موافق هستند که بحران یمن تنها از طریق سیاسی حل می شود وما با آنها در این زمینه واینکه تمامی تلاش ها در همین راستا باشد به توافق رسیدیم.

عربستان وچند کشورعربی دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور نمودند تا عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت بازگردانند.
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز قتل عام و آوارگی مردم غیرنظامی وتخریب زیرساخت های یمن نداشته است.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
    11 1
    لعنت بر عربستان همينطور انگليس و امريكاي نكبت كه در قتل عام يمني ها بهش كمك مي كنند