صبح امروز مراسم تودیع و معارفه بخشدار سیلوانای شهرستان ارومیه با حضور فرماندار، معاون سیاسی و اجتماعی وی و مدیران و مسئولان بخش سیلوانا در سالن جلسات بخشداری این بخش برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در ابتداي اين مراسم امام جمعه سيلوانا ضمن تسليت سالگرد رحلت امام خميني (ره)، اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران براي حمايت از مظلومين شكل گرفت، لذا همه ما مسئوليت داريم كه با هم تعامل داشته و به مردم خدمت كنيم.

ماموستا عزيزيان با اشاره به خدمات ارزشمند يحي خسروزاد، از زحمات بخشدار سابق سيلوانا تقدير كرده و گفت: از طرف مردم سيلوانا به ريباز ميرزايي تصدي پست بخشداري سيلوانا را تبريك گفته و از وي اعلام حمايت مي كنيم.

پس از وي، يوسفي دهيار سيلوانا نيز از ايجاد وحدت بخشدار سابق در منطقه قدرداني كرده و براي بخشدار جديد آرزوي موفقيت كرد.

در ادامه بخشدار سابق سيلوانا با تقدير از حمايت هاي فرماندار اروميه، مسئولان و مردم منطقه، افزود: از مردم منطقه و بخش سيلوانا مي خواهم كه از بخشدار جديد حمايت كنند.

يحيي خسروزاد، سيلوانا را بهشت سبز منطقه قلمداد كرده و تصريح نمود: حركت عامل تغيير بوده و تغيير نيز عامل پيشرفت است و همچنان كه تا به امروز منطقه سيلوانا پله هاي پيشرفت را به خوبي طي كرده، بي شك پس از اين نيز اينگونه خواهد بود.

فرماندار اروميه نيز به عنوان سخنران بعدي اين مراسم، با تبريك ايام مبارك شعبانيه و همچنين گراميداشت رحلت بنيانگذار انقلاب اسلامي، تاكيد كرد: از همان آغاز انقلاب اسلامي، امام خميني (ره) به دنبال سپردن اداره امور مملكت به مردم بودند و ما نيز امروز بايد آرمان هاي امام راحل را تبيين و عملي كنيم.

عباس حسن خاني گفت: با انقلاب اسلامي، مردم سالاري در ايران نهادينه شد و تاخيرها و ضعف هاي احتمالي نيز ناشي از توطئه ها و جنگ افروزي هاي كشورهاي استعمارگر و سلطه گر مي باشد كه مشكلات بسياري را به اين نظام مردم سالار تحميل كردند.

وي با تاكيد بر پشتيباني از دستاوردهاي جمهوري اسلامي ايران، اظهار داشت: چرخه مسالمت آميز قدرت از نمادهاي مردم سالاري بوده و اين قدرت بيانگر اقتداري است كه از پشتيباني مردمي برخوردار مي باشد و مردم منطقه نيز به اين باور رسيده اند كه در راستاي تامين منافع ملي كشور گام بردارند.

فرماندار اروميه، ايران را از معدود كشورهاي منطقه معرفي كرد كه اقتدار مركز آن در مناطق مرزي نيز مشهود هست و افزود: هر كسي به عنوان نماينده حاكميت در منطقه خدمت مي كند، فارغ از هر زبان و مذهبي كه دارد، بايد به دنبال همدلي و همزباني در بخش سيلوانا باشد.

حسن خاني سياست گذاري ها در جمهوري اسلامي ايران را براساس آراي مردم دانسته و اعلام كرد: از مديريت يحيي خسروزاد در راستاي تامين مطالبات مردم منطقه و تدبير وي در ايجاد تعامل در سيلوانا قدرداني مي كنم.

وي گفت: ما نماينده همه مردم در دولت هستيم تا منافع ملي را با حفظ مطالبات منطقه اي مديريت كنيم و بايد تلاش شود تا زيرساخت هاي منطقه تقويت شده و سرمايه گذاري هاي لازم در راستاي گازرساني و حمل و نقل به سيلوانا صورت پذيرد.

فرماندار اروميه، ريباز ميرزايي را از نيروهاي جوان وزارت كشور معرفي كرده و افزود: استفاده از نيروهاي بومي و محلي از سياست هاي دولت تدبير و اميد در راستاي ارتقاي امكانات منطقه در نظام مردم سالار مي باشد.

بخشدار جديد سيلوانا نيز ضمن تبريك اعياد شعبانيه و گراميداشت ارتحال حضرت امام خميني (ره)، اظهار داشت: بنده بخشدار منطقه اي شده ام كه آراي مردم آن به دولت تدبير و اميد بيش از 80 درصد بوده، لذا وظيفه دارم كه با تمام توان در راستاي تامين منويات مقام معظم رهبري و برنامه هاي دولت تدبير و اميد گام بردارم.

ريباز ميرزايي، منطقه سيلوانا را داراي پتانسيل هاي بالايي دانسته و ابراز اميدواري كرد: با همدلي و همزباني دولت و ملت و مشاركت مردم منطقه، گام هايي در راستاي عملي كردن سياست گذاري ها و مطالبات مردم برداشته خواهد شد.

در پايان اين مراسم از زحمات يحيي خسروزاد بخشدار سابق سيلوانا قدرداني شده و ريباز ميرزايي به عنوان بخشدار جديد سيلوانا معرفي شد.

گفتنی است ریباز میرزایی فرزند شهید بوده و در آخرین سنگر خدمت رسانی بعنوان رئیس گروه ارتباطات و امنیت استانداری مشغول خدمت بود.

پس از اين مراسم نيز بخشدار سابق و جديد سيلوانا در مراسمي كه به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) در مسجد سيلوانا برگزار مي شد، حاضر شده و سخنراني كردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =