مسابقه طراحی المان از جمله المان میدان خبرنگار و طراحی نورپردازی در استقبال از بهار ۹۷ توسط شهرداری اردبیل، کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اردبیل با اعلام این خبر، گفت: شهرداری اردبیل با توجه به اهمیت، جایگاه و تاثیر المان‌ها در زیبایی شهر، استفاده از این شیوه محبوب را در امر زیباسازی شهر اردبیل در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

یوسف محمدی با بیان اینکه در دوسال اخیر اقدامات قابل توجهی از سوی شهرداری در راستای تولید و نصب المان‌های مختلف در سطح شهر اردبیل انجام گرفته است، استقبال و رضایت اکثریت شهروندان و گردشگران از این طرح‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: در مسابقه‌ای که به همین منظور برای المان‌های نوروز سال ۹۷ در نظر داریم، از عموم علاقه‌مندان دعوت به مشارکت کردیم.

وی طراحی المان میدان خبرنگار، مکان‌یابی و طراحی المان ورودی شهر اردبیل از سمت خلخال و همچنین طراحی المان‌های نوروزی و نورپردازی برای میادین، پل‌ها و ورودی های شهر را از جمله موارد مطرح در این مسابقه برشمرد.

محمدی مهلت ارسال آثار را تا ۱۰ بهمن سال ۹۶ بیان کرد و گفت: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را تا زمان اعلام شده به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تحویل داده و یا به آدرس عمارت شهرداری اردبیل ارسال نمایند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =