نیک نژاد «زاپاس» را در رامیان می‌سازد

مُدیر تولید فیلم سینمایی زاپاس از تهیه این فیلم به کارگردانی برزو نیک نژاد در شهرستان رامیان خبرداد و گفت: اولین اکران این فیلم جشنواره فجر امسال است.

وحید مرادی اظهار کرد: این فیلم یک درام اجتماعی است که در راستای حفظ و صیانت از ارزشهای خانواده تهیه می شود و روایتی شیرین دارد.

وی ادامه داد: دلیل انتخاب اسم زاپاس برای این فیلم آن است که زاپاس به معنی آماده و در دست بودن است و نقش اصلی این فیلم نیز اینگونه عمل می کند.

مرادی گفت: داستان فیلم اینگونه است که یک تیم فوتبال که در دسته سوم کشور فعالیت می کرده است به دسته دوم صعود می کند، سعید با بازی «جواد عزتی» در نقش اصلی در این راه در آخرین لحظات بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می شود و سلامتی اش به خطر می افتد و خط سیر فیلم در ادامه اینگونه شکل می گیرد.

مدیر تولید فیلم دلیل انتخاب شهر رامیان و استان گلستان را برای فیلم برداری اینگونه عنوان کرد که برزو نیک نژاد، نویسنده و کارگردان این فیلم، پدر و پدربزرگش متولد شهر رامیان بوده و خودش متولد گرگان است و عِرق خاصی به این استان و شهر رامیان دارد.

وی افزود: دلیل انتخاب چشمه گل رامیان به عنوان یکی از محل های اصلی برای فیلم برداری این فیلم را معروفیتِ این چشمه و قدمت تاریخی آن و هم این که به عنوان عمیق ترین چشمه آب سرد کشور شناخته می شود، عنوان کرد و گفت: در داستان های قدیمی مردمان این دیار آمده است که کسانی که می خواستند درگذشته مَرد شوند، به درون این چشمه می پریدند و در قصه این فیلم نیز بازیگر نقش اصلی داستانی اینگونه دارد.

مرادی با تأکید بر این موضوع که ۹۹ درصد این فیلم در شهر رامیان تهیه می شود گفت: فیلم برداری تا ۱۵دی ماه ادامه دارد و مدت فیلم ۹۰ دقیقه است و حدود ۴۰نفر نیز جزء عوامل تهیه فیلم هستند.

وی تصریح کرد: امیر جعفری در نقش داود، جواد عزتی در نقش سعید، احمد مهران‌فر در نقش اکبر و صفر روحی در نقش رحمت، بازیگران مَرد این فیلم بوده و خانم ها ریما رامین فر در نقش زری، شبنم مُقدمی در نقش خورشید و الناز حبیبی در نقش نعنا بازیگران خانم این فیلم هستند، همچنین ماهان نصیری کودک خردسال در این فیلم ایفای نقش می کند.

وی در پایان با بیان این مطلب که اولین اکران این فیلم جشنواره فجر امسال است گفت: بعد از جشنواره، این فیلم راهی اکران عمومی می شود و تهیه کنندگی این فیلم را سیدامیر پروین حسینی برعهده دارد و آقایان مسعود سلامی و امیر حاتمی به عنوان فیلم بردار و صدابردار وی را کمک می کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =