۰ نفر
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
چطور شد که «هشت» رفت؟

مجتبی جباری این‌بار بدون آن که بازی کند و بدون آن که مصدوم شود، سوژه شد!

روزنامه خبرورزشی نوشت: فسخ یک‌طرفه قرارداد مجتبی با استقلال آن هم در آخرین روز نقل و انتقالات نیم‌فصل نشان می‌داد که این‌بار باشگاه استقلال برای بردن این پرونده با نقشه قبلی وارد عمل شده و حساب شده عمل کرده است. از یک منظر شاید این که در دعوای باشگاه- بازیکن،‌ باشگاه استقلال برنده شده، اتفاق خوبی باشد اما به هر حال باید این پرونده را از ابتدا بررسی کنیم تا ببینیم حتی اگر کار استقلال حرفه‌ای بوده، آیا اخلاقی هم بوده؟!

جباری: منصوریان مرا نمی‌خواست
ابتدا منصوریان، جباری را نمی‌خواست اما ناگهان در روزهای آخر نقل و انتقالات نظرش عوض شد. خود جباری می‌گوید: «منصوریان مرا نمی‌خواست اما به خاطر فشار هواداران جذبم کرد.» افتخاری هم که از ابتدا مخالف بازگشت مجتبی بود اما همان‌طور که کسی نفهمید چرا ناگهان نظر منصوریان عوض شد، هیچ‌کس هم نفهمید چرا با وجود اظهارات دکتر نوروزی، افتخاری سرانجام با بازگشت مجتبی موافقت کرد؟!

ماجرای اردوی ارمنستان
نزدیکان استقلال می‌گویند در اردوی ارمنستان، مجتبی جباری حرف‌هایی زد که حسابی به افتخاری برخورد. حتی عده‌ای می‌گویند افتخاری و منصوریان بر سر جباری و رحمتی به نوعی معامله کردند اما آنچه مسلم است اینکه افتخاری دل خوشی از جباری نداشت. هواداران استقلال اما می‌پرسند جباری اگر خوب و آماده نبود، چرا آمد و اگر خوب بود، چرا این اتفاقات رخ داد؟ آیا بهتر نبود تا پایان فصل از او استفاده می‌شد و در نهایت خیلی آبرومندانه خداحافظی می‌کرد و به این شکل از استقلال جدا نمی‌شد؟!

امروز؛ جلسه برای رسیدگی دوباره به پرونده
طبق ادعای استقلالی‌ها، قرارداد جباری این‌گونه بود که باید بازی به بازی پول می‌گرفت و بابت بازی‌هایی که امسال کرده هم پولش را گرفت اما به هر حال پرونده او در کمیته تعیین وضعیت همچنان مفتوح است و قرار شده این کمیته امروز (چهارشنبه) جلسه دیگری را برگزار و به پرونده رسیدگی کند. به هر حال آن‌چه مسلم است جدایی هشتِ همیشه شاکی از استقلال با شکل و شمایل جالبی انجام نشد و حداقل این که استقلالی‌ها می‌توانستند یک هفته قبل از اتمام فصل نقل و انتقالات این کار را انجام دهند.

بازیکنان و هواداران پشت مجتبی
بعد از اعلام خبر رسمی فسخ یک‌طرفه قرارداد جباری با استقلال، بعضی از بازیکنان این تیم با اینکه می‌دانستند دعوای اصلی مجتبی با افتخاری بود، از جباری حمایت کردند و در واقع این خطر را به جان خریدند. بسیاری از هواداران استقلال هم از مجتبی حمایت کرده و نحوه برخورد با او را درست ندانستند. بازیکنی که البته خیلی انتقاد می‌کرد و گاهی در انتقاد کردن تندروی هم می‌کرد اما بدون شک از بهترین هافبک‌های ۳۰ سال اخیر استقلال محسوب می‌شود. ستاره‌ای که با فوتبال چشم‌نواز و پاس‌های طلایی‌اش نقشی بسیار مهم در ۴ پیروزی پیاپی استقلال در شهرآورد‌های سال‌های گذشته داشت و شاید بعد از فرهاد مجیدی، محبوب‌ترین استقلالی ۱۰، ۱۵ سال اخیر هم باشد.

حمایت هواداران استقلال از جباری البته بعضی از مسائل را هم ثابت کرد؛ اینکه مدیران باشگاه خیلی نزد هواداران این تیم محبوب نیستند و تصمیمات‌شان (حتی اگر علیه بازیکن‌سالاری باشد) با واکنش هواداران و حتی بازیکنان مواجه می‌شود.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =