۰ نفر
۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

بسیاری از کسب و کارهای داخل کشور ، تاثیرپذیری بسیاری زیادی از روندهای اقتصاد جهانی دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از موسسه مطالعات بامداد، در دنیای رقابتی امروزی ، یکی از مهمترین مسائلی که باید توسط مدیران موسسات مختلف مورد واکاوی قرار گیرد، بررسی تحولات اقتصادی و پیش بینی نوع رفتار بازارها و اطلاع از اثراتی که هر کدام از این تحولات اقتصادی بر بازار هدف آنها دارد، است.

اعتقاد راسخ موسسه مطالعات اقتصادی بامداد بر این است که بسیاری از کسب و کارهای داخل کشور ، تاثیرپذیری بسیاری زیادی از روندهای اقتصاد جهانی دارند و می توان افزود که در سطحی بالاتر، وابستگی آینده اقتصادی کشور نیز به تغییرات و نوسانات در حوزه بازارهای مالی بین المللی گره خورده است . بدین ترتیب آگاهی از روند حرکتی بازار و آمادگی برای مواجه با سناریوهای مختلف در سطح جهان می تواند تا حد بسیار زیادی کارآمدی و توان مدیریتی ، مدیران موسسات را افزایش دهد و توجه به این مهم تا حد بسیار زیادی ریسکهای سیستماتیک را کاهش دهد. 

به همین منظور؛ از این پس در موسسه بامداد بر آن شدیم که تحولات مهم و پيش بينى ها در حوزه بازارهای مالی بین المللی را تحت عنوان " بازارهای مالی جهان در هفته پیش رو " هر هفته در روزهاى يكشنبه در قالب مطالب هفتگى ارائه نماييم تا بتوانيم قدمى هر چند كوچك در راستاى روشنگرى روندهاى حركت بازارهاى بين المللى برداريم . 

 

39224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =