مدافع استقلال می گوید تیمش توانایی کسب هر دو جام داخلی را دارد و امسال که آبی‌پوشان در آسیا حضور ندارند، به دنبال هر دو جام هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حنیف عمران زاده در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. این گفت‌وگو را می خوانید:
شرایط بعد از مصدومیت چطور است؟
شکر خدا شرایط خوبی دارم. از 2-3 روز گذشته با تیم تمرین می کنم و حدود 2 هفته است که در کلینیک باشگاه استقلال به فیزیوتراپی و انجام تمرینات هوازی و وزنه زدن مشغول هستم. روز گذشته در کلینیک باشگاه تست دادم که شکر خدا نتایج آن مثبت بود و می توانم از امروز پا به توپ شده و به تمرینات گروهی تیم بپیوندم.
شرایط استقلال و تفاوت آن با سال گذشته چیست؟
امسال تیم خوبی داریم. بازیکنان خوبی جذب کرده ایم و تمامی بازیکنان به خوبی خواسته های کادر فنی را در زمین انجام می دهند. بزرگترین تفاوت ما با سال گذشته همدلی بازیکنان برای کسب موفقیت است. البته سال گذشته نیز تیم همدلی داشتیم اما امسال تیم جوان شده و انگیزه های بازیکنان جوان و تازه وارد خون تازه ای در تیم ماست که باعث شده است تمرینات شاداب و با نشاطی داشته باشیم و این جو مثبت در تیم نوید روزهای خوب را می دهد. وظیفه خودم می دانم از تمامی کسانی که برای جمع کردن این تیم تلاش کردند به خصوص آقای جویباری تشکر کنم.
خط دفاعی استقلال چطور است؟
به نظر من خط دفاعی استقلال امسال به هم ریخته نبود بلکه ما در بازی های ابتدایی ساختار دفاعی مناسبی نداشتیم که با تلاشهای امیر قلعه نویی و کادر فنی این مشکل برطرف شد و الان می بینیم که با همان بازیکنان و با اصلاح ساختار دفاعی تیم در دو بازی گذشته حتی اجازه ی خلق موقعیت به حریفان ندادیم. زمانی که تیم گل می خورد همه مقصر هستند و نباید تنها به دروازه بان و مدافعین ایراد گرفت ما باید از جلو دفاع را شروع کنیم و همگی بازیکنان کار دفاعی را انجام دهند تا تیم دچار مشکل نشود.
نظرت در مورد صدر نشینی و قهرمانی احتمالی استقلال چیست؟
تمام هدف مجموعه استقلال حفظ روند صدرنشینی و در نهایت کسب قهرمانی هست. امیدوارم امسال سال خوبی باشد و بتوانیم ناکامی سال گذشته را جبران کنیم. امسال چون در آسیا حضور نداریم و تیم پتانسیل بالایی دارد هر 2 جام را می خواهیم و برای کسب هر دو عنوان قهرمانی برنامه داریم.
مدیریت جدید چطور است؟
امسال طی 6 سال گذشته نظم بی نظیری را در استقلال می بینم. سالهای گذشته هم آقای فتح الله زاده زحمات زیادی کشیدند اما امسال مدیریت عملکرد بسیار خوبی داشته است. شرایط خیلی فرق کرده است و همه شاهد این موضوع هستند. به طور مثال پاداش بازیکنان را سریع می دهند. مبلغ این پاداش ها موضوع مهمی نیست بلکه وقتی بازیکنان می بینند باشگاه و اعضای هیئت مدیره تلاش بازیکنان را می بینند و برای زحمات آنها ارزش قائل هستند بسیار با انگیزه تمرین می کنند و در بازی ها شرکت می کنند. وظیفه خودم می دانم از آقای افشار زاده، اعضای هیئت مدیره ، آقای نظری جویباری و اسپانسر باشگاه برای آرامشی که در باشگاه حاکم است تشکر کنم.
نظرت در مورد بلاتکلیفی تیم ملی چیست؟
امیدوارم فدراسیون سرمربی ای را انتخاب کند تا لیگ ما نمیرد. سرمربی انتخاب شود که به لیگ توجه کند و نگاهش به گذشته بازیکنان نباشد. من درباره ی خودم صحبت نمی کنم. فدراسیون باید به جوانان توجه کند تا آنها هم برای پیشرفت کردن انگیزه داشته باشند. اگر لیگ ما از بین برود هیچگاه نمی توانیم تیم ملی خوبی داشته باشیم.

حرف آخر؟
امیدوارم هواداران استقلال در خانه نمانند. تیم ما صدر جدول است اما تنها 10 هزار نفر در روز تعطیل به ورزشگاه می آیند. لازم است از آقای تاج برای اینترنتی کردن بلیط ها تشکر کنم اما باید به فکر قشر پایین جامعه هم باشند. خیلی از کسانی که خاطر خواه استقلال هستند از بچه های پایین شهر هستند و نمی توانند اینترنتی خرید کنند. ای کاش از طرف سازمان لیگ مکانهایی معرفی شود تا هواداران ما بتوانند بلیط اینترنتی را از آنجا تهیه کنند. افرادی که از قشر پایین شهر هستند شاید به اینترنت دسترسی نداشته باشند و نتوانند خرید کنند بنا بر این ترجیح می دهند با این شرایط بازی ها را از خانه نگاه کنند و ورزشگاه ها خالی می ماند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =