برانکو ایوانکوویچ کروشی پور شد:کارلوس سرمایه ای برای فوتبال ایران است!

برانکو ایوانکوویچ با رفتن به تمرین تیم ملی ، از سرمربی تیم ملی حمایت کرد.

 

ایسنا نوشت:برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز تیم ملی و دیدار با کروش با اشاره به اینکه سرمربی پرتغالی 30 سال تجربه دارد و فوتبال ایران باید او را برای سرمربیگری در اولویت قرار دهد گفت:«زیباترین احساس را زمانی دارم که در کنار زمین حاضر می‌شوم و امروز آمدم که کی‌روش را به عنوان همکارم ببینم و بهترین آرزوها را برای او داشته باشم.»

او ادامه داد:« امروز در تمرین تیم ملی حاضر شدم تا ببینم بازیکنان و کادر فنی چه می‌کنند. علاوه بر این با کی‌روش صحبت کردم و مسعود شجاعی و آندرانیک تیموریان را از نزدیک دیدم. آنها بازیکنان سابق خودم بودند.»

سرمربی پرسپولیس درباره حضورش در تمرین امروز گفت:« با کروش درباره مشکلات تیم ملی حرف زدیم و اینکه چگونه می‌تئوان فوتبال ایران را در جهان مطرح کرد و ارتقا داد. اینکه تیم ملی چه مشکلاتی دارد و درباره پتانسیل آینده فوتبال ایران حرف زدیم.»

برانکو ادامه داد:« زمانی که از ایران رفتم قرار بود سرمربی تیم ملی کرواسی شوم اما گفتم که نمی‌خواهم و قصد دارم در فوتبال باشگاهی کارم را ادامه دهم چرا که هرروز می توانم کار کنم و اولویتم کار در باشگاه است.»

او همچنین درباره فصل نقل و انتقالات لیگ برتر و جذب بازیکنان جدید برای تیمش گفت:« طبیعتا انتخاب روندی است که مدام جریان دارد. پرسپولیس باید کادرش را کامل کند و این بازیکنان هستند که باید میل داشته باشند باشگاه آنها را جذب کند و این موضوع از طریق رسانه‌ها اعلام نمی‌شود. ابتدا از طریق باشگاه بررسی ها صورت می‌گیرد و پس از پایان مذاکرات اسامی را اعلام می‌کنیم. باشگاه میل به جذب برخی بازیکنان دارد اما این بودجه است که این مساله را تحت الشعاع قرار می‌دهد.»

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =