پدیده‌ای به نام مالک جدید نفت تهران/ علی کریمی تا تتلو؛ همه در خدمت دیده شدن آقای مدیر!

حمیدرضا جهانیان را بیایید در چند خاطره واقعی ، بیشتر بشناسیم. او این روزها باشگاه نفت تهران را خریده و علی کریمی را آورده است.

علی کیانی‌موحد: حمیذرضا جهانیان که باشگاه نفت را خریده است ، غیر از نامه نوشتن در حمایت از تتلو ، کلی اتفاقات جالب دیگر هم در این سال‌ها رقم زده است.

سکانس اول/ریاست جمهوری

دفتری بسیار شیک و مجلل به فردی تعلق داشت که رویای خاصی را در سر می پروراند، رویایی به نام شهرت! عطش دیده شدن و میل به حضور در مجامع مختلف. اینگونه بود که رییس آن دفتر در فروردین سال 96 اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری قرار است کاندیدا شود. حمیدرضا جهانیان در بیانیه کاندیداتوری خود اعلام کرد:« به نظر بنده اصلی ترین مشکل ما معضل اقتصادی ست و این معضل تنها با ورود افراد اقتصاددان نه سیاست مدار صرف قابل رفع می باشد و تا زمانی که اقتصاد ما درگیر نگاه های تک بعدی سیاسی میباشد این مشکل به قوت خود باقی خواهد ماند.»

همین خبر چند خط برای فردی که دنبال دیده شدن است کافی می باشد. مشخص نشد وی برای ثبت نام اقدام کرد یا خیر؟! اما همینقدر آگاهیم که یک ماه پس از این اعلام کاندیداتوری، در جایی دیگر خود را در تیررس دوربین های خبرنگاران قرار داد.

سکانس دوم/نشست خبری دفاع مقدسی

اردیبهشت سال 96 همراه با رضا ایرانمنش در نشست خبری «بررسی معضلات فرهنگی هنری جامعه» شرکت کرد. نشستی که مشخص نیست دقیقا چه ارتباطی به شرکت نفتی تحت مدیریت جهانیان دارد؟! وی در این نشست وعده تاسیس «آی آر وود» را داد که قرار است به مصاف «هالیوود» برود:« متاسفانه هنرمندان از هر رشته در کشورمان مظلوم واقع شدند تا جایی که اگر از دید عموم خارج شوند فراموش می شوند بعد از اتفاقات و حوادث مجددا مورد توجه قرار می گیرند و با تاسیس و تشکیل irwood نه تنها وارد عرصه سینمای جهانی خواهیم شد بلکه اداره و مدیریت آن توسط هنرمندان و پیشکسوتان هنر انجام می گیرد.حتی اساسنامه و نحوه تشکیل و تاثیر آن توسط هنرمندان انجام خواهد گرفت که ابتدا باید رفاه و آسایش مهیا شود که در آرامش کامل irwood همچون خورشید در جهان فرهنگ بتابد»

سکانس سوم/شکستن هیمنه آمریکا

یک خبرگزاری ارزشی در گزارشی که بیشتر به رپورتاژ شباهت دارد می نویسد:« وی در ابتدا تمایلی برای مصاحبه ندارد، می‌گوید ممکن است اسمش در رسانه‌ها بیاید و برایش مزاحمت‌هایی ایجاد شود اما وقتی با اصراف کشتی «مرسک تایگریس / MV Maersk Tigris» می‌گوید»

داستان از این قرار است که سال 94 یکر ما برای بیان حقیقت ماجرا روبرو می‌شود آرام آرام شروع به شفاف‌سازی می‌کند و از برخی زوایای علت توقی کشتی در خلیج فارس توسط نیروی دریایی ایران توقیف می شود که گویا با شکایت آقای جهانیان این حکم توقیف صادر شده است. اینکه سرانجام این پرونده به کجا انجامید هنوز مشخص نیست اما بحران و تنشی اساسی در خلیج فارس نزدیک بود شکل گیرد که به خیر و خوشی و با درایت مسوولان به پایان رسید.

سکانس چهارم/فوتبال نفتی

«به دنبال ارتباط با فوتبال مدرن اروپا هستیم، بازیکنان ما هم پتانسیل این را دارند که در این سطح بازی کنند، ما می‌خواهیم از حالت سنتی خارج شویم و به حالت مدرن در فوتبال برسیم.» اینها حرفهای مدیری است که به روشی جدید یعنی بلند کردن دست توسط بازیکنان تیم، سرمربی جدید تیمش را انتخاب کرد. جهانیان چند روز پیش تیم نفت تهران را از  فرد مشکوک اقتصاد ایران یعنی تقی گلرخسار، تحویل گرفت و علی کریمی را سرمربی تیمش کرد. سپس در حکم دیگری امیر تتلو را به عنوان تماشاگر این تیم استخدام کرد تا بتواند در فضای مجازی برای تیمش طرفدار بخرد. کاندیدای سابق ریاست جمهوری از تتلو نتوانست استفاده مفید کند، ببینیم هنر جهانیان چیست؟!

سکانس پنجم/در شهر چه خبر است؟!

اینکه فردی با چنین رزومه و سوابقی بتواند تنها چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات تیم ریشه دار نفت را خریداری کرده و به سرعت خود را در صدر اخبار فوتبال ایران قرار دهد، تنها و تنها اتفاقی است که می توان آنرا در ایران مشاهده کرد. جالب آنکه این فرد سایت خبری به نام جهانیان نیوز داشته و طی بیانیه ای اعلام کرد فقط و فقط اخباری که از سایتش منتشر می شود، حقیقت دارد! شما هم به عمق خودشیفتگی این پدیده جدید پی برده اید یا بازهم منتظر سکانسهای دیگر هستید؟

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    16 0
    حیف تیم نفت واقعا اینجا چه خبر است؟
  • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    12 0
    حالا ترکیب جهانیان تتلو علی کریمی چی میشه؟
  • بی نام AU ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    4 1
    احسن حرف حق
  • بی نام A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    2 1
    این تیم امسال نه سال دیگه سقوط کرده. چنین مدیرانی تخصصشون نابود کردن سیستم‌های تحت مدیریتشون هست.